{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.322 visninger | Oprettet:

Dyrlæge uddannelse - gode råd?? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Jeg er lige blevet student her for en uge siden fra den naturvidenskabelige linje. Jeg er gået rundt med en drøm siden 9'ende klasse om at blive dyrlæge efter jeg var i praktik. Jeg har ikke tænkt på andet, og er begyndt at indse nu "hvad nu hvis jeg ikke kommer ind?" - og det må ikke ske!
Selvfølgelig har jeg ikke lyst til at blive ved år efter år, tilsidst må jeg jo erkende det måske, men ville heller ikke give op

Jeg er kommet ud med et snit på 6,3 - ikke det højeste I know, men er dog lykkelig over jeg fik højt nok til overhovedet at komme i betragtning.
Jeg har tænkt mig at søge ind via kvote 2 til næste sommer, og derfor ville jeg gerne have en masse erhvervs erfaring.
Jeg har allerede 2 rejser i tankerne - frivliigt arbejde. Samt et frivilig arbejde herhjemme på et dyreinternat.
Er der nogen der har nogle gode råd? Eller nogen der har stået i min situation, som kan give mig den mindste smule håb?
Ville ikke give op, men der er ikke rigtig nogen der tror på jeg kan komme ind med det snit jeg har..

Alle former for håb og råd modtages med glæde!!!!!!

Rigtig god sommer!

Mvh Josephine

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge uddannelse - gode råd??
  • #1   1. jul 2015 Du bør nok tjekke op på hvilke uddannelser der ellers er interessante, og med det gennemsnit vil du have svært ved at komme ind. Men du skal selvfølgelig stadig søge ind, men lav lige en plan b smiley