{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
524 visninger | Oprettet:

Ændre navn på rejse? {{forumTopicSubject}}

E der nogen der ved, om man kan ændre navnet på en af de rejsende? Altså om man kan tage en anden med istedet for?

Min mor har bestilt en rejse til 5 personer, men vi er i tvivl om det er muligt at fjerne en person og indplacere en anden istedet. Vi er nemlig i tvivl om den femte person alligevel skal med eller ej.. I så fald ville jeg gerne have en anden med, men vi er i tvivl om reglerne.

Vi skal rejse til London og skal flyve med Ryanair, samt har værelser på hotel. Vi er klar over at vi ikke kan få pengene retur for den sidste person, hvis vedkommende ikke er med.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændre navn på rejse?
  • Anne C
    Anne C Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 17 Følgere: 16 Svar: 6
    #1   26. jun 2015 Når i flyver med Ryanair kan i nok godt ved at kontakte dem, men det koster nok når set er hos Ryanair, billige med en masse ekstra omkostninger der gør dem dyre alligevel

• #2   27. jun 2015 Man ka som regel ændre navn, men ja, det koster nok og med Ryan Air, er det sikkert dyrt, for så er de.
    http://www.ryanair.com/da/vilkaar-og-betingelser/tableofoptionalfees
    110£ koster en navneændring - som jeg vil sige er ret meget.

• #3   27. jun 2015 Det er meget dyrt at skifte navn på biletten hos Ryanair, de er desværre ikke et særlig godt selvskab smiley min veninde og jeg havde fået bestilt forkerte biletter( fordi siden selv gik en måned frem) vi kunne intet gøre og ikke noget tilbage for det. Skulle vi have penge tilbage ville det være dyre end selve biletten.

• #4   27. jun 2015 Som de andre siger; det er nok dyrere end en ny billet.
    P.S. Jeg prøvede at beherske mig, men kunne ikke, så here goes:
    Ryanair er et dybt ucharmerende selskab der behandler deres personale dårligt, lad være med at flyve med dem, de ændrer kun politik hvis der er økonomi i det smiley

• #5   29. jun 2015 Øv.. Det var da træls.

Vi er heller ikke fan af dem, men da vi rigtig gerne vil afsted men desværre ikke har sindssygt mange penge, så var det den bedste løsning

• #6   29. jun 2015 Du bliver nødt til at kontakte dem for at finde ud af det. Jeg fik tilbudt at komme med på en rejse i stedet for en anden, fordi vi troede at man kunne ændre navnet, evt. mod betaling. Det kunne man så ikke, man skulle bestille en helt ny billet smiley
    Jeg ved ikke hvilket flyselskab det var. Men det er jo tydeligvis meget forskelligt.

• #7   29. jun 2015 Min veninde havde bestilt en billet til Taiwan, men hun var kommet til at skrive hendes mellemnavn ved hendes efternavn i stedet for ved hendes fornavn(det skal stå som i passet) og hun var derfor nødt betale omkring 1200 kr for at få det ændret. smiley
    Så tænker at I måske kan få det ændret mod et større beløb, men igen når det er en helt anden person så tror jeg det kræver en ny billet og så kommer I nok til at skulle betale fuld pris for det. Men I bliver nok nødt til at ringe og snakke med fly selskabet, måske kan de give jer et godt tilbud. smiley

• #8   29. jun 2015 Tak for svar smiley

Kommentér på:
Ændre navn på rejse?

Annonce