971 visninger
|
Oprettet:
Sadel.. hvordan ligger jeres? {{forumTopicSubject}}
Et lidt underligt spørgsmål men når I står ved siden af hesten og den spiser (har hovedet nedad) løfter jeres sadel sig bagtil en lille smule?
Hvor længe siden har I haft sadelmager på og hvor ofte har I det?
Mvh TT
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2126 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Men hvis han tager hovedet helt ned, så ja, så løfter den ganske let bagtil..
Jeg har lige fået ny sadel, så det er ikke så lang tid siden der var sadelmager, der dog kunne konstaterer at der ikke skulle gøres noget..
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.782
Junior og Zarina hade sadelmager d. 3 Juni.
Og det får de igen om et år ca
Vh
Annette
jan 2015
Følger: 3 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 85 Svar: 2.122
Mht sadelmager så har de aldrig haft besøg af en sådan - og begge går med den samme sadel. Det fungerer glimrende. De er redet i 3,5 og 4,5 år. Det er en wintec isabell werth de bruger.
Og jeps de tjekkes mindst en gang årligt af dyrlæge uddannet kiropraktor, og er SÅ fine i muskulaturen og ryggen. Og jeps de arbejder for føden, og går begge stævner på C-plan i dressur.
Mvh Charlotte
apr 2007
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 6 Svar: 2.452
Jeg har sadelmager efter behov.
jan 2004
Følger: 9 Følgere: 80 Heste: 6 Emner: 307 Svar: 3.676
Hun havde Sadelmager sidste sommer og det her er en løsning i samarbejde med hende.
Antons sadel så egentlig ud til at passe ham fint, men han blev uren gående og det viste sig han havde fået ondt i ryggen.
Så fik jeg afvide sadlen skulle længere tilbage og den stadig så ud til at ligge fint men så begyndte den af en eller anden årsag at klappe ned i ryggen på han og glide lidt frem.
Han havde Sadelmager for ca 14 dage siden og fil den hjem i sidste uge men den passer stadig ikke helt, så den er inde igen. Så jeg ved ikke om den løfter sig da den er lavet total om i stopningen nu
Jeg har kun Sadelmager ude hvis det er et problem af en eller anden art. Enten sadlen ikke passer eller den skal omstoppes og tilpasses
Sadel.. hvordan ligger jeres?