148 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

starter I stævner? starter I stævner?

ja.. er i de store stævne starter eller starter i kun hvis det er jeres egen klub der holder?

hvor langt vil jeres forældre / i køre for et stævne?

hva plan ligger i på og hvilke klasser starter i? både spring og dressur..!?

jeg starter stævner der er i omegnen.. og mine firældre vil ikk køre mere en 30 km for et stævne jeg er på c plan og starter le-lc-ld spring og lc2-lb dressur.. hvad med jer???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starter I stævner?
  • #1   17. feb 2007 hmmm hvis du er på C plan??? hvordan kan du så starte LE og LD når den laveste klasse på C plan er LC?? undre mig bare

men jeg starter på D plan, klub... alle de stævner jeg kan komme til...

debutant, LD og LC spring.. intet dressur endnu

• #2   17. feb 2007 jeg rider på landsplan i Spring og vi har kørt til stævner der ligger ca 4-5 timers kørsel herfra.. Nu er jeg så heldig at jeg af og til får køre med min træner, så det er ikke hver gang min mor er med, men hun er med af og til:) rider 125-135 smiley
    Tiril R

• #4   17. feb 2007 starter os lb-la dressur om der er noget i min egen klub og jeg har tid;)

• #5   17. feb 2007 Jeg har lige fået rytterlicenes så nu begynder jeg snart på C-plan. (:
    Men ellers har jeg redet udviget klub stævner osv.
    - Og mine forældre er ligeglade med hvor langt der er til et stævne. det længste sted jeg har været til stævne var 2 timer fra mig. (:
    og jeg rider LB dressur.

• #6   17. feb 2007 starter i distrikt 8 og kører ca 40 km højst¨

jeg starter ca 2 stævner om måneden, så han får pauser fra det. og vil gerne have nogle weekender fri også

jeg starte lc1-lc3 dressur, dog er lc1 lige nemt nok men lb1 er for svær endnu og der er ligesom aldrig lc2..

spring intil videred lc-lb men lc er for nemt selvom mine resultater ikke ser sådan ud, men han er dum ved springstævner

har dog tilmedlt mig lb-la, nu er vi så også bedre(har sat mig igennem) og med et bedre bid og mere lyst og energi, må bare håbe han ikke blir spasser xD

• #8   17. feb 2007 min forældre køre ingen steder smiley
    Jeg er dog så heldig at jeg kender en jeg kan køre med...
    jeg starter klub og skal til at starte distrekt...
    starter omkring LC i dressur og spring

• #9   17. feb 2007 =) min mor gider godt at køre mange timer, for at komme til stævne. Men hun elsker også selv at være med til stævne og hun rider en af mine heste næsten hver dag, så vi hygger os med at tage til stævner sammen, og så får vi også lavet ting sammen.
    Det længste væk jeg ahr været indtil videre, var Skåde. Lidt længere væk end Århus.

Ellers rider jeg ca LA1 dressur på min dressur - nogle gange LB2, andre gange LA3, det varierer lidt smiley Det er mest Cplan (distriktsstævner ) jeg rider der, men også klubstævner

og på springhesten springer jeg LB og LA (110 og 120 cm.) Og det er kun C stævner næsten =)

• #11   17. feb 2007 Sandie L

det er underligt for der står på propitionerne at der er c-stævne..!?

men når du siger det er det SELVFØLGELIG rigtigt!?

• #13   17. feb 2007 RETTELSE!!!!

starter på d-plan altså udv. klubstævner

• #14   17. feb 2007 Tjaa ... jeq rider IKKE dressur .. sååh . men har redet LC 1- LC 3 på klubplan ..

Sprinqer LD-LC men vi er klar til LB ... stadiq på klubplan da ponyen først er blevet 5 i år ...

• #15   17. feb 2007 Jeg starter Jagtridning.. deriblandt Hubertusjagt..

jge har startet lidt dressur, men er ellers igang i at gøre min hest klar til dressur stævner..

• #16   17. feb 2007 deter mest min far der køre mig..

Ja, vi køre altså tit i OVER 1 Time for at komme til en jagt..!!

• #17   17. feb 2007 starter ik specielt store stævner kun klupmesterskaber...for har ingen til at køre mig...ellers starter jeg nok LC-LB

Kommentér på:
starter I stævner?

Annonce