{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.619 visninger | Oprettet:

Hjælp til ønskeseddel! {{forumTopicSubject}}

Har snart fødselsdag og fylder 25 år så der skal lidt mere til end mine forældre kommer på besøg, så derfor skal jeg også have flere ønsker...

MEN er på bar bund smiley
Jeg har oprettet en ønskeseddel på ønskeskyen, men ved ikke hvad jeg skal skrive herpå!
Ønsker mig egentlig bare penge men ved også min familie ikke gider bare give mig penge og så ender jeg med noget jeg ikke ønsker mig, og er mine ønsker for dyre så finder de også selv noget..
Men ønsker mig ikke rigtig noget specielt så søger inspiration!
Hvad ville i ønske jer??
Jeg ejer ikke min egen hest mere så ingen rideudstyr smiley
https://ønskeskyen.dk/share/wish-list/555f771cd6670557748b4575


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ønskeseddel!
  • #1   12. jun 2015 Kan du ikke ønske dig lidt dyrer ting og der så er nogle stykker, der går sammen om en fælles gave?
    Hvad med gavekort?


  • #2   12. jun 2015 Er prøvet, men det er min familie dælme ikke god til så ender altid med noget helt andet, ja de er hammer frusterende xD

    Ved ikke hvor jeg skulle ønske mig til, og får gavekort til jul normalt smiley


  • #3   12. jun 2015 Ønsk dig gavekort til nogle af de steder, hvor du ønsker dig ting fra, men som er for dyre.

    Personligt vil jeg da hellere have gavekort end "skrammel" jeg ikke ønsker mig, og ikke kan se hvad jeg skal bruge til.


  • #4   12. jun 2015 Lige nu har jeg ingen ønsker, så aner ikke hvad jeg skulle få gavekort til smiley

    Til jul har jeg altid matas og H&M, så dem vil jeg ikke vælge til min fødselsdag smiley


  • #5   12. jun 2015 Hvad med nogle huslige ting som du ved du mangler? Jeg har allerede samlet 4 viskestykker til mIg og 2 kopper til når jeg flytter hjemmefra. Puuuh der er lang vej endnu men - sådanne ting som spejl, stol, puder, sengesager, eventuelt noget til rejser eller sådan noget smiley der er meget - og det ee ikke sværere at sige "slå jer sammen - det er DETTE jeg ønsker" og fortælle at hvis det ikke drejer sig om noget med det så er det jo ganske ligegyldigt at få. Den er hård - men helt ærligt smiley det har jeg også sagt til min bedstemor, derfor giver hun kun sokker, gavekort og penge nu, fordi hun ved at hvis jeg ikke ønsker det, så bliver det på ingen måde brugt. Og det er jo endnu mere sørgeligt, at penge egentlig er gået spildt der

  • #6   12. jun 2015 Det eneste jeg ønsker mig af huslige ting er en food processer og ved ikke hvilken en jeg vil have endnu så det er udelukket smiley
    Har ikke boet hjemme siden jeg var 18 år så har dælme fået samlet meget og vi er godt igang med ombygning så vi har bare købt det vi mangler xD



  • #7   12. jun 2015 Du har godt nok heller ikke gjort det nemt for dig selv. Min kæreste køber normalt også bare hvad han mangler, men fra ca. sep og frem til hans fødselsdag i feb får han altid at vide at han ikke bare skal købe. Dette har også gjort at han køber mindre i løbet af året, men så tilgengæld bliver virkelig glad for det, når han efter at have ønsket sig det i længere tid, så får det.

    Men så ønsk dig gavekort ind til en eller anden oplevelsesside, så kan du (og kæreste?) tage på en ophold, flyve luftballon, køre racerbil eller hvad du/I nu finder sjovt/hyggeligt/spændende.


  • #8   12. jun 2015 Næææ egentlig ikke, men sådan ha det altid været, især hvis det er dyre ting så sparer jeg helst op og køber det selv for at være sikker på jeg får det rette.

    Jeg er nemlig typen der aldrig bytter (Medmindre jeg får tøj der ikke passer, men så bytter jeg til noget magen til bare i rette størrelse)

    Der er bare ikke noget der der interesserer os, jo mad men det er også lige kedeligt nok. må vist bare google lidt og se hvad jeg kan finde smiley


  • #9   12. jun 2015 Jeg forstår så ikke hvorfor du ikke bytter, hvis du får noget du ikke bryder dig om eller ikke kan bruge. Så får du jo bare hytten fyldt op med en masse lort, du aldrig får brugt og bare ligger gemt væk i skabe og skuffer, og især hvis familien bare køber noget, du ikke har brug for.

    Men hvorfor er det kedeligt? Interesserer man sig for mad, er det da spændende at komme ud at smage et eller andet vildt lækkert.

    Men når det så er sagt, hvem siger så at du nødvendigvis skal holde fødselsdag?


  • #10   12. jun 2015 Jeg er taknemmelig for alt hvad jeg får og det er jo ikke fordi det er noget bras, det er bare ikke hvad jeg lige har ønsket mig men det kan jo ofte stadig bruges.. De er bare ikke gode til at gå sammen om gaver så de forsøger at finde noget indenfor deres beløb og det ender så næsten altid ud i jeg så ikke får det jeg har ønsket mig.

    Fordi jeg nærmest aldrig holder fødselsdag så vil gerne holde noget når jeg nu bliver 25?
    Søger egentlig bare inspiration men beklager hvis det er super irreterende, husker bare at op til jul og konfirmation er der en god del af samme indlæg og folk kommer med gode ideer til hinanden


  • #11   12. jun 2015 Synes også der er kommet flere relevante forslag, men kender det selv, og det er suuupersvært at købe til folk, der selv køber hvad de mangler, når de mangler det. Nu når I lige har bygget om, mangler I så INTET til det nye, der lige fuldfører finishet, som måske er for dyrt til en familie, men som kan købes (af dig selv), hvis du får gavekort til pågældende butik?
    Du mangler heller ikke noget til hesten? Noget som du måske som sådan ikke står og mangler, men som du vil synes er lækkert/luksus at have alligevel?

    Forskellen til en konfi eller barn/ung fødselsdag er ofte, at de ikke har penge selv, så stort set alt hvad de skal have skal ønskes smiley Og der er det ofte lettere at forslå noget til hesten, noget til når de flytter hjemmefra, smykker, makeup, tøj, billetter til en eller andet koncert eller hvad ved jeg.
    Jeg kan godt forstå du søger inspiration, og også her inde, for der er tit mange gode bud, men det er svært at forslå noget, når det hele afvises smiley De sidste gaver jeg har givet min ikke-ret-meget-ønskende-kæreste har været:
    - Spil (han kan godt lide div brætspil, og spiller gerne med arbejdet, venner mm)
    - Et forlænget weekendophold
    - Tur i lambourghini

    Noget af det seneste jeg selv har fået har været:
    - Nye ridestøvler
    - Løbesko
    - Nogle høje gulvlysestager
    - Nogle forskellige nipsting
    - Nye stopure (er springdommer)
    - Tøj
    - Ny microovn
    - Hulahopring

    Så det kan være mange ting, og alt er skam ikke lige dyrt, men noget jeg har brug for i min dagligdag enten fordi det er min hobby og det jeg bruger min fritid på, fordi det er lækkert og måske mest bare luksus, fordi jeg mangler det. Så i de gaver jeg har fået ligger der mange forskellige baggrunde.
    Det kan også være der er et eller andet du gerne vil begynde på. Eksempelvis løb, svømning, flyve drone eller hvad ved jeg smiley

    Jeg selv kan også på stående fod have svært ved at ønske mig noget, så når jeg kommer i tanke om noget jeg godt kunne tænke mig, så skriver jeg det ned. Så har jeg en kombineret "Dette skal jeg købe"/ønskeseddel.


  • #12   12. jun 2015 har ingen hest så det er svært at købe til og ja afviser selvfølgelig det jeg ved jeg ikke har brug for eller men det hjælper da at se hvad andre ønsker sig for så bliver man inspireret

  • #13   12. jun 2015 Hvad bruger du din fritid på? er der ikke noget der du kan få inspiration til at ønske dig?

    Og så kan jeg kun råde dig til løbene at skrive ned igennem året, hvad du godt kunne tænke dig at eje smiley


  • #14   12. jun 2015 rider ja men det er ikke min så vil ikke ønske mig udstyr og resten af tiden bliver brugt til træningcenter og rejser så det er ikke nemt at ønske mig noget til, og fik nyt træningstøj til jul
    gør jeg normalt også men til jul får jeg altid 10 gavekorts så køber alt hvad jeg mangler der og resten er ting til over 1000 kr så det sparer jeg op til


  • #15   13. jun 2015 nye sko, en kjole, madvarer. gavekort til at spise ude. weekend ophold. en tur ud og køre go kart.
    hvis du ikke kan komme på nogle ønsker så sig det til dem. i min verden er gaver ikke det vigtigste. Jeg elsker bare hyggen:-)


Kommentér på:
Hjælp til ønskeseddel!

Annonce