Hjælp til ønskeseddel! {{forumTopicSubject}}
Har snart fødselsdag og fylder 25 år så der skal lidt mere til end mine forældre kommer på besøg, så derfor skal jeg også have flere ønsker...
MEN er på bar bund
Jeg har oprettet en ønskeseddel på ønskeskyen, men ved ikke hvad jeg skal skrive herpå!
Ønsker mig egentlig bare penge men ved også min familie ikke gider bare give mig penge og så ender jeg med noget jeg ikke ønsker mig, og er mine ønsker for dyre så finder de også selv noget..
Men ønsker mig ikke rigtig noget specielt så søger inspiration!
Hvad ville i ønske jer??
Jeg ejer ikke min egen hest mere så ingen rideudstyr
https://ønskeskyen.dk/share/wish-list/555f771cd6670557748b4575
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
Hvad med gavekort?
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
Ved ikke hvor jeg skulle ønske mig til, og får gavekort til jul normalt
jan 2007
Personligt vil jeg da hellere have gavekort end "skrammel" jeg ikke ønsker mig, og ikke kan se hvad jeg skal bruge til.
nov 2008
Til jul har jeg altid matas og H&M, så dem vil jeg ikke vælge til min fødselsdag
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
nov 2008
Har ikke boet hjemme siden jeg var 18 år så har dælme fået samlet meget og vi er godt igang med ombygning så vi har bare købt det vi mangler xD
jan 2007
Men så ønsk dig gavekort ind til en eller anden oplevelsesside, så kan du (og kæreste?) tage på en ophold, flyve luftballon, køre racerbil eller hvad du/I nu finder sjovt/hyggeligt/spændende.
nov 2008
Jeg er nemlig typen der aldrig bytter (Medmindre jeg får tøj der ikke passer, men så bytter jeg til noget magen til bare i rette størrelse)
Der er bare ikke noget der der interesserer os, jo mad men det er også lige kedeligt nok. må vist bare google lidt og se hvad jeg kan finde
jan 2007
Men hvorfor er det kedeligt? Interesserer man sig for mad, er det da spændende at komme ud at smage et eller andet vildt lækkert.
Men når det så er sagt, hvem siger så at du nødvendigvis skal holde fødselsdag?
nov 2008
Fordi jeg nærmest aldrig holder fødselsdag så vil gerne holde noget når jeg nu bliver 25?
Søger egentlig bare inspiration men beklager hvis det er super irreterende, husker bare at op til jul og konfirmation er der en god del af samme indlæg og folk kommer med gode ideer til hinanden
jan 2007
Du mangler heller ikke noget til hesten? Noget som du måske som sådan ikke står og mangler, men som du vil synes er lækkert/luksus at have alligevel?
Forskellen til en konfi eller barn/ung fødselsdag er ofte, at de ikke har penge selv, så stort set alt hvad de skal have skal ønskes Og der er det ofte lettere at forslå noget til hesten, noget til når de flytter hjemmefra, smykker, makeup, tøj, billetter til en eller andet koncert eller hvad ved jeg.
Jeg kan godt forstå du søger inspiration, og også her inde, for der er tit mange gode bud, men det er svært at forslå noget, når det hele afvises De sidste gaver jeg har givet min ikke-ret-meget-ønskende-kæreste har været:
- Spil (han kan godt lide div brætspil, og spiller gerne med arbejdet, venner mm)
- Et forlænget weekendophold
- Tur i lambourghini
Noget af det seneste jeg selv har fået har været:
- Nye ridestøvler
- Løbesko
- Nogle høje gulvlysestager
- Nogle forskellige nipsting
- Nye stopure (er springdommer)
- Tøj
- Ny microovn
- Hulahopring
Så det kan være mange ting, og alt er skam ikke lige dyrt, men noget jeg har brug for i min dagligdag enten fordi det er min hobby og det jeg bruger min fritid på, fordi det er lækkert og måske mest bare luksus, fordi jeg mangler det. Så i de gaver jeg har fået ligger der mange forskellige baggrunde.
Det kan også være der er et eller andet du gerne vil begynde på. Eksempelvis løb, svømning, flyve drone eller hvad ved jeg
Jeg selv kan også på stående fod have svært ved at ønske mig noget, så når jeg kommer i tanke om noget jeg godt kunne tænke mig, så skriver jeg det ned. Så har jeg en kombineret "Dette skal jeg købe"/ønskeseddel.
nov 2008
jan 2007
Og så kan jeg kun råde dig til løbene at skrive ned igennem året, hvad du godt kunne tænke dig at eje
nov 2008
gør jeg normalt også men til jul får jeg altid 10 gavekorts så køber alt hvad jeg mangler der og resten er ting til over 1000 kr så det sparer jeg op til
aug 2007
Følger: 274 Følgere: 272 Heste: 15 Emner: 8 Svar: 667
hvis du ikke kan komme på nogle ønsker så sig det til dem. i min verden er gaver ikke det vigtigste. Jeg elsker bare hyggen:-)
Hjælp til ønskeseddel!