Bryllupsgave til søster og svoger, what to do {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Sagen er den, at min søster på 24, skal giftes her d. 8 August 2015.
Jeg mangler stadigvæk at finde en gave til hende og hendes kommende mand.
Lidt info:
Søster: 24 år, bor i Århus, læser til lærer, dyrker meget sport, romantisk.
Svoger: 26, bor i Århus, er bygningskonstruktør, dyrker en smule sport, tidligere livgarder.
De er nok begge to til oplevelser, men jeg vil gerne give dem noget rigtig personligt.
Så ikke bare en tur på hotel, eller en tur i en hurtigt bil osv.
Så hvad giver man lige sin søster og svoger i bryllupsgave???
Ps. jeg er 18
Nogen der har nogle ideér?
Prisleje fra: 500,- til 1500,-
På forhånd mange tak.
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2125 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.517
Min søster blev gift sidste år, og det de ønskede sig allermest var penge til en god ferie.
Forstår ikke helt, hverken med bryllup eller fødselsdag for den sags skyld, den der forskrækkelse over at skulle finde på noget kreativt, overraskende personligt..
En gave er personlig når man giver den, lige meget hvad der er I.. Det man giver har der været en tanke bag = personlig.
Det lyder ikke til du har spurgt hvad de evt kunne ønske sig, og den vej igennem kode dig ind på hvad det skulle være..
Kunne være de havde et ønske der var noget med porcelæn af et bestemt mærke.. Så kunne du jo gå på opdagelses efter noget af det..
Der til min søsters bryllup, fik de jo 'bare' penge.. Men gjorde så det, at jeg til juleaften samme år, lavede en collage med billeder fra deres bryllup og fik printet på lærred.. Det var ikke noget de ønskede sig, da de egentlig ikke ville være med i gaver.. Men det var et kæmpe hit og en anderledes smart måde at have billeder fra selve brylluppet hængende.. Tog et citat med fra en sang der var en del af hans tale til hende..
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
Der er også en glæde i at tage en ting frem og så tænke at den fik vi der og af dem.
Nu har vi jo også haft sølvbryllup, og fik der et fuglebad i granit, det er også til daglig glæde både for os og fuglene
Vi fik også penge, som er blevet brugt til blivende ting.
Et paradis æbletræ med mistelten, som gave fra vennerne til min 50 års fødselsdag.
Jeg kan godt lide at få ting, som er brugbar, det giver mig en glæde at bruge dem.
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 2.054
maj 2012
Følger: 11 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 359
Jeg ender nok også med en ting der fra, det var mere hvis der lige var nogen der havde en super idé
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 603 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.753
Afhængigt af prisen kan du måske give en lille gave også, så de også har fået noget andet af dig. Eller du kan give dem penge, som f.eks skal bruges på at få et af billederne forstørret op, så det kan komme op og hænge på væggen?
Bryllupsgave til søster og svoger, what to do