775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

er der andre der er vågne? er der andre der er vågne?

jaa er der andre end mig der er vågne nu?
jeg kan ikke sove, har sovet møg dårligt de sidste på nætter, og kan igen ikke sove... plus ca halvdelen af siden på mit skinneben, er en stor hudafskrabning/sår/blåt mærke..

hehe note til mig selv, aldrig tabt sådan en 50*50 cm flise

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er der andre der er vågne?
  • #1   30. maj 2015 Er også vågen, men vi sidder og ser Californication smiley hvorfor ser du ikke lidt tv eller læser? Det synes jeg hjælper

• #3   30. maj 2015 mange tak for råd.. men søgte nu ikke råd til at falde i søvn.. hehe jeg falder jo nok i søvn på et tidspunkt, når kroppen bliver træt nok... hehe men tvet køre nu også ved siden af..
    californication er det ikke en serie?

• #4   30. maj 2015 CLAV: lige dig ved siden af fælden og sig som en ost, så kan det være den kommer.. tihi
    arghh jaa så kan jeg godt se at mit ben der sviger er INTET i forhold til en brækket ryg

• #6   30. maj 2015 her køre den på disney channel

• #8   30. maj 2015 lige nu sender de sonny's chance.. de sender jo det samme igen og igen

• #9   30. maj 2015 Vågen og har ikke kunnet sove siden søndags. Min ekskæreste og jeg splittede, og der er desværre sket meget i går og i forgårs som gør at jeg står med en masse ubesvarede spørgsmål, som ikke er muligt at få besvaret, og en følelse af at været hold for nar. Er i de største kørestesorger og jeg har ikke prøvet det før, så jeg aner ikke hvordan jeg skal håndtere det, of hvor længe det varer. Ville ønske jeg kunne tænke på ham kun halvdelen af dagen og ikke hele dagen... smiley og at jeg kunne stoppe med at græde, og bare være trist i stedet for....

Ee helt alene hjemme, kender ingen her i Spanien og bor er sted hvor man SKAL have bil for at komme ud, så jeg kan ikke engang tage i hundeparken med mine hunde og få noget frisk luft og snakke med mennesker... Så får nok ikke helt sovet før min mor er hjemme igen torsdag, of kan kramme mig smiley

• #10   30. maj 2015 munk og jasmin 2013:
    det er jeg virkelig ked af at høre... og hvis du har en masse du gerne vil ud med, lytter jeg gerne

• #11   30. maj 2015 Vil egentlig bare have råd til hvad pokker man gør for at håndtere det - of hvor lang tid der går før selve grædningen stopper. Er inviteret med i byen i morgen af et par mennesker jeg mødte og fik nummer af, så får lidt andre tanker, men jøsses der er en lang dag før aftenen kommer... smiley det eneste jeg har kunne få mig til at gøre er at lave en scrapbook med vores minder, så jeg fik skrevet lidt og klippeklistret og fået lidt af min sorg pakket ind i bogen og givet til ham - som om jeg har udleveret det. Jeg husker jeg gjorde det til min afdøde hest 4 år tilbage, men jeg husker ikke hvor længe endnu efter jeg skrev jeg stadig græd

• #12   30. maj 2015 munk og jasmin>> der er ingen regler for hvor lang tid den slags tager..... men det går over en dag... der er ikke noget du kan gøre for at speede processen op, du kan ikke gøre andet end at være i det og stå det igennem. det er ikke farligt. Brug tiden på at lære dig selv at kende og de følelser du oplever lige nu...... en varm krammer til dig.

og jeg er også vågen og det vi jeg være indtil kl 10 lørdag formiddag

• #13   30. maj 2015 jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad du kan gøre for at få det bedre andet end giv det tid... prøvede selv for nogle år siden kæresten skred, fat ud af han var mig utro, kørte galt osv inden for ca 4 dage, tabte mig 10 kg, vejede omkring de der 42 kg til sidst, ville ikke spise, græd hele tiden, og ville ikke give slip på ham(venner), det tog mig ca 6 måneder.. kunne ikke gøre så meget andet end at arbejde, bruge tiden på venner, og en hel del tid på hestene... kunne ikke have klaret det uden kalua, brugte mange timer i hans boks.. tiden er nok desværre det bedste råd jeg har, og forsøge at være aktiv så man ikke tænker så meget.. husk på alt det dårlige i forholdet, og sig jeg har det bedre uden ham

• #14   30. maj 2015 Jeps.
    Er næsten lige kommet hjem fra Dizzy og DAD koncert, desværre noget tidligere end forventet.
    Stig (bas i DAD) gled og brækkede armen, så det sluttede ca en ½ time før tid.
    Så nu ser jeg ID.

• #15   30. maj 2015 ej hvor nederen og falde og brække armen midt under en koncert

• #16   30. maj 2015 Meget, ik mindst fordi sommertouren lige er startet og de sku spille i Herning i morgen.
    Og 3 koncerter i næste uge og er hovednavn.

• #17   30. maj 2015 jeg har aldrig kunne sove med det samme, med mindre der var noget jeg gerne ville have set i tvet sent O_O ellers falder jeg højest i søvn efter 1 time i sengen oftes mere, og må nogle gange opgive -.- sjovt nok, intet har virket (alle de råd til at sove bedre) -.-

• #19   30. maj 2015 Jeg er her også stadig... Hov xD

• #20   30. maj 2015 I holdt jer vågne længere tid end mig så... smiley
    endte med at falde i søvn

• #21   30. maj 2015 Jeg er stadig vågen, dog kravlet i min seng.

• #22   30. maj 2015 hehe rikke.. du går i seng, når vi andre står op.. hehe

• #23   30. maj 2015 Ja sådan er det med natarbejde

Kommentér på:
er der andre der er vågne?

Annonce