{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.352 visninger | Oprettet:

Katrine H
Katrine H
Følger: 2 Emner: 14 Svar: 21

Ideer til produkt til samfundsfag {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skal op i samfundsfag..
Og vi skal aflevere et produkt, altså powerpoint eller noget andet, men jeg synes det er blevet lidt for kedeligt!
Vi har emnet medier
Underemne manipulation
Nogen der har nogle kreative ideer til et godt produkt ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer til produkt til samfundsfag
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #1   20. maj 2015 For at vælge noget relevant, kunne det være hvor meget folk manipulere med billeder på de sociale medier. Altså hvor stor en betydning den korrekte vinkel, det rigtige lys, den rigtige krops holdning, og det rigtige filter kan gøre.

• #2   20. maj 2015 Ved ikke om det har nogen som helst værdi, men du kunne jo fremstille ét eller andet (måske en reklamefilm eller en trykt reklame) der er designet til at manipulere med lærer og censor. Hvis du så rent faktisk fik dem til at hoppe på det, og så bagefter understrege, hvor godt mediemanipulation fungerer - så er du nok garanteret et 12-tal smiley smiley

• Katrine H
    Katrine H Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 2 Emner: 14 Svar: 21
    #3   20. maj 2015 Ej det var en pisse fed idé det der, så skal jeg bare lige finde ud af hvordan man gør og hvor man finder det henne ??

• #4   20. maj 2015 Følger lige med her smiley skal nemlig også selv op i samfundsfag er blank for idéer til produktet.

• #5   20. maj 2015 Ved ikke om du kan bruge det her.
    Men det er en video om hvordan bare lys og holdning/stilling kan afgøre hvordan man "ser ud"
    http://youtu.be/mt1eG1g9vNY

Kommentér på:
Ideer til produkt til samfundsfag

Annonce