6. feb 2012 Følger: 156 Følgere: 220 Heste: 4 Emner: 702 Svar: 5.684
Hvad sker der ? Og proktekt og nervøsitet Hvad sker der ? Og proktekt og nervøsitet
1 vi skal fremlægge det imorgen og har skrevet om 2 verdenskrig men ved ikke om det er godt nok om jeg bruger for lidt eller for meget tid er det et godt emne og så er jeg lidt sceneskræk hvad skal jeg gøre
2 skal ride distrikt og ved ikke om jeg er helt klar hvordan kan jeg overbevise mig selv til jeg er helt klar eller hvad kan jeg gøre ?
3 har dagligt ondt i hjertet og har haft det i et år hvad kan det være lægerne kan ikke ser noget særligt pt men det gør ubeskriveligt ondt hver dag ca nu syntes de så endelig de ser noget og skal scannes men er meget nervøs for hvad hvis jeg nu ikke har ondt der hvor de tager scanningen også nu har jeg prøvet selv at mærke når det gør ondt og fundet kæmpe forskelle så nu kan jeg mærke der er noget galt. hvad kan det være ? Og hvis jeg skal operes i hjertet er jeg bange da det kan gå galt dog er det sjældent men det kan hvad kan jeg gøre for at slappe lidt mere af hvis jeg skal operes og i scanneren ???........................???
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 2.001
der i morgen, Det går sikkert helt fint og uden problemer - og har din lærer ikke godkendt emnet? Det gør vores lærere altid ligegyldigt hvad vi skal fremlægge
Men stol på at det du har lavet og brugt tid på at lave er godt nok - evt øv det rigtig godt igennem
punkt 2
Du er der hvor du kan starte distrikt stævner - hvis du ikke var god nok startede du jo ikke distrikt endnu = du er god nok!
Punkt 3
Hvad det kan være ved jeg ikke... Men det er sikkert ikke noget alvorligt der er galt, og hvis det er skal du nok komme igennem det!
feb 2012
Følger: 156 Følgere: 220 Heste: 4 Emner: 702 Svar: 5.684
1 nej det har hun ikke DSV
2 tusinde tak
3 okay men har bare dagligt ondt så nu kan de også se noget så er lidt nervøs men tsk
nov 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 4 Emner: 126 Svar: 2.001
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2131 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.490
Det med stævnet - du kan jo ikke gøre noget før du sidder på ponyen deroppe, og så går det nok alt sammen..
Det med hjertet, slap bare helt af med det..
Hvis det var noget alvorligt, så havde de gjort noget, noget før.. For at berolige dig lidt, så har jeg et hul i hjerteklappen, men det er ikke noget de gør noget ved, for det er ikke så slemt.
At du har mere ondt nu, kan være hvis du går og stresser dig selv lidt op - og du er begyndt at komme i puberteten og så sker der bare ting og sager.. Det kan godt stresse kroppen lidt, uden du ved det.. Så slap du bare helt af.. Og igen.. Du kan ikke gøre noget før du har svar på scanningen, så der er ingen grund til at bryde hovedet og få alle mulige grimme tanker på forhånd.. Hvis det bare er en bagatel, så er det jo træls at fylde hovedet med alt muligt andet forinden
feb 2012
Følger: 156 Følgere: 220 Heste: 4 Emner: 702 Svar: 5.684
2 tusinde tak
3 tak
Hvad sker der ? Og proktekt og nervøsitet