{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du tics?
  • #1   16. apr 2015 Tjaaa.. Altså jeg gør automatisk nogle forskellige småting, men jeg kan godt lade vær hvis jeg tænker over det.. Og så er det mest i perioder.. Skide irriterende..

• #2   16. apr 2015 Har i perioder tics ved mit venstre øje.
    Første gang jeg oplevede det regelmæssigt, bad jeg om at blive sat ned i det epilepsimedicin som jeg får, da medicinindholdet i mit blod lå indenfor normalen men i den høje ende, og jeg ved, at medicin kan påvirke sådan nogle ting. Efter min dosis blev sat ned, stoppede mine tics.

Nu er de kommet tilbage, og denne gang er det ''desværre'' ikke på grund af medicinen. Det er grundet stress, og det er tydeligt at de kommer og er værre jo mere stresset jeg er. Først troede jeg, at det igen var på grund af min medicin, men medicinen er som den skal være, og jeg har enormt mange andre symptomer på stress, så det at jeg har tics stammer højst sandsynligt også der fra.

• #3   16. apr 2015 Og ja, de irritere mig grænseløst. Jeg bryder mig for det første ikke om følelsen, og så er det generende når jeg sidder og snakker med folk. Jeg tænker meget på om andre kan se det og ligger mærke til det.

• #4   16. apr 2015 Når jeg er stresset, så har jeg mange tics. Især ved begge øjne. Derudover kan jeg få det, som minder om tics ved øjnene, i både mine ben og arme. Dette sker også udelukkende i stressede perioder, blandt andet op til en eksamen smiley

• #5   16. apr 2015 Jeg er også begyndt at få tics, specielt i benene og i skulderen her på det sidste - tror det er fordi jeg er lidt stresset pt. smiley

• #6   16. apr 2015 Hvad betegner i jeres tics som, altså hvad sker der?

• #7   16. apr 2015 Er det bare som at have er nerve i klemme, eller?

• #8   16. apr 2015 Jeg betegner mine tics som små ufrivillige bevægelser/muskel trækninger.. Hvis det er øjet, er det lidt mere som om det sitre..

Kommentér på:
Har du tics?

Annonce