Ridestøvler - Hvilke? {{forumTopicSubject}}
Hej HG'er.
Jeg har kigget på 2 forskellige ridestøvler.
HHV. http://www.horsepoint.dk/shop/montar-soft-stoevler-3719p.html
Og http://www.horsepoint.dk/shop/italy-soft-laeder-2912p.html
Mit problem er bare.. Bliver den der hedder italy for kort? De ridestøvler jeg har nu er 45 i højden, måler jeg mit eget ben er det 41.
Men jeg synes bare når jeg måler, med 39 i højden, så sidder de utrolig langt nede, i forhold til hvad man ser dressur støvler gør på andre?
Så jeg er lidt tvivl om montaren passer bedre, da den er 44 i højden?
Og er der nogle der har montar støvlen? Jeg tænker på om lynlåsen let går i stykker?
Med Venlig Hilsen
Natasia
dec 2007
Følger: 92 Følgere: 98 Heste: 5 Emner: 95 Svar: 863
Jeg havde faktisk bestil den anden støvle du linker til men da jeg fik den hjem passede den slet ikke selv om målene var rigtige. Derfor måtte jeg sende den tilbage igen.
Så jeg ville vælge Montar støvlen og specielt også hvis du ikke kan prøve den anden inden, da jeg også har en veninde der fik de andre hjem og ikke kunne passe dem
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 13 Emner: 39 Svar: 272
Jeg var ude og prøve montar støvlen i lørdags, den var dog for stor i foden og de havde den ikke hjemme i en størrelse mindre i foden. Jeg kan bare ikke få den lukket i læggen helt, så jeg ville skulle blokke den før jeg kan bruge den.
Min læg er 39 med sokker og ridebukser på, og jeg skal have den i str. 36 og der er læggen 38
dec 2007
Har du også prøvet den anden støvle? For det er den både min veninde og jeg ikke kunne passe selv om målene var de rigtige
jun 2009
Jeg hælder også mest til montar støvlen, det er bare prisen der kradser lidt.
Men det er svært at finde støvler som passer, når man har korte ben, bredde lægge og en lille fod.
Jeg fik bare afvide i butikken at det var en dårlig idé at blokke dem, inden man brugte dem, men hvis man slet ikke kan lukke støvlen?
dec 2007
Men har du mulighed for at prøve den anden støvle også eller bor du langt fra?
Tror måske heller ikke det er det bedste at blokke den men det er selvfølgelig svært når du ikke kan passe den
jun 2009
Har ikke mulighed for at prøve den anden, desværre..
Nej nemlig, men ekspedienten sagde vi nok skulle få mig i den... Kan bare ikke lige se hvordan.
Men det jo kun 1 cm den skal blokkes
dec 2007
Men det skal være op til dig, det er aldrig nemt med støvler, og jeg er i hvert fald glad for at jeg valgte at købe den fra Montar
jun 2009
De skal jo blokkes først, og ved ikke hvor meget man kan blokke dem når der er lynlås bag på, men der er jo elastik bag på ved lynlåsen, så det burde vel være muligt.
Ej det er svært! De jo dyre, så de skal jo helst bare passe! Og dem i butikken sagde jo at de ikke havde haft en eneste de ikke har kunne få i de støvler, og at det er de færreste der bare passer dem med det samme, uden at skulle kæmpe for at få dem på.. Hmm...
Ridestøvler - Hvilke?