{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.978 visninger | Oprettet:

TLF sælger chikane tlf 89887618 {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg over adskillige dage - på alle tider af døgnet blevet ringet op af det her nr 89 88 76 18. Når man tager tlf lægger de bare røret på. Jeg googlede nummeret og det viser sig, at HUNDREDEVIS af andre oplever NØJAGTIGT det samme med det samme tlfnr. Det siges at være et eller andet EL-selskab, men de har bare en meeeeget underlig måde at "sælge" på. Jeg vil bare advare imod det. Lad være med at tage den, hvis det nummer ringer, eller blokér det på tlf vi I kan. Jeg har valgt at tage den 2 gange her til aften, hvor jeg (inden de når at smide på) råber ind i røret og sviner dem til. Jeg vil opfordre andre til at gøre det samme. Det er sgu godt nok pi**eirriterende!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TLF sælger chikane tlf 89887618
  • #1   9. apr 2015 Du skal have fat i sådan en dommerfløjte.. Sådan en i plastik.. og når de ringer, så start med at fløjt alt hvad du kan.. De ringer aldrig igen.

• #2   9. apr 2015 så længe folk bliver ved med at tage den og blive sur og svine dem til, syntes de bare det er sjovt og blive ved med at ringe.. lader folk være med at tage den når de ringer, og bare ignorere syntes de til sidst det er kedeligt og holder op

• #3   9. apr 2015 Sanne Kolind det var sgu da egentlig en rigtig god idé smiley Det vil jeg helt sikkert prøve. Tror måske jeg har en liggende et sted smiley :zoomzoom

• #4   9. apr 2015 Ikke nok med de ikke ringer igen.. De holder måske også lige en pause med at ringe til andre, indtil de har hørelsen igen. smiley

• #5   9. apr 2015 Men nu ved jeg ikke om det kunne være du havde en iPhone?
    Hvis, så ligger der denne anvisning til hvordan du blokerer nummeret..

Har du en iPhone kan du gå ind under din opkaldslog, og klikke på det lille "i" som giver info om nummeret - i bunden kan du klikke "Bloker dette nummer". Dvs at du ikke længere vil kunne modtage opkald fra følgende person

• #6   9. apr 2015 Sanne Kolind nej har jeg ikke...for første gang nu ønsker jeg mig en iphone hehe

• #7   9. apr 2015 De skal bare have lidt Converter.. Det skal nok få den mest standhaftige telefonsælger (Eller Nik&jay elskende nabo) til at holde kææææææft!

Converter hjælper altid når folk skal være stille.. Nu.

Ellers prøv at sende dem en meget bestemt email om at du ikke vil høre mere fra dem.. Det har vidst virket for nogle.. Det virker måske lidt bedre end Converter i denne situation... Det kan også være at en gang god gammel Black Metal kan gøre tricket..

• Rikke P
    Rikke P Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #8   19. maj 2015 Jeg får også chikane på dette nummer, tak for ovenstående info.
    Jeg gemte nummeret under kontakt på min samsung og under rediger og venstre klik kunne jeg tildele dette nummer som afvis. Håber det virker som bloker:)

Kommentér på:
TLF sælger chikane tlf 89887618

Annonce