706 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hackamore til små ponyer Hackamore til små ponyer

Hej alle smiley
Jeg har fået tilbudt en super fin hackamore, som jeg virkelig overvejer at købe til min part.
Jeg har aldrig selv prøvet en hackamore, men da vi træner akademisk og uden konstant tøjlekontakt, løs hackamoren jo meget optimal smiley

Det næste spørgsmål er nu bare hvordan den kommer til at se ud på hende.. Det er en akademisk 's' hackamore fra Amidale hvis nogen kender den og i må hjertens gerne poste billeder af jeres små ponyer (eller bare heste med små hoveder) med en hackamore smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hackamore til små ponyer
  • #1   24. mar 2015 Jeg har s-hackamore til min araber i str. pony. Dvs. den har mindre stænger. Araberen er godt nok ikke en pony, men så får du da en fornemmelse af den smiley

profilbillede
  • #2   24. mar 2015 Og et tættere på

profilbillede
  • #3   24. mar 2015 Og forfra smiley

Selve næsestykket er lavet på mål af en herindefra, så den sidder perfekt på ham (glider ikke ind i øjet). Den originale var lige lille nok rundt om snuden, så jeg blev nødt til at få ændret størrelsen.

profilbillede
  • #4   25. mar 2015 Tusind tak! Den ser da ikke så frygtelig stor ud alligevel smiley
    Nu har jeg købt den og er spændt på hvordan den ser ud smiley Der står at den max kan spændes helt ud til 45 cm, hvilket burde passe til min parts mule, men det er godt nok ikke særlig stort smiley

• #5   25. mar 2015 Min islænder på 138, med et lille cob hovede stor pony. Så det meget fint ud... Men den jeg prøvede på hende, blev den for tung. Jeg ved ikke lige smiley

• #6   25. mar 2015 Nord - For min skyld måtte den godt være lidt tungere (min er meget let, synes jeg), for det hjælper hesten med at søge ned. Det er selvfølgelig noget, som den skal vænne sig til, men det fungerer super, når jeg rider med et tungt bid, tung longe-karabinhage osv. smiley

• #7   25. mar 2015 Det er jo fint, så smiley Min har intet problem med at søge ned i forvejen, så ja smiley Så jeg har en hackamore uden stænger smiley

Kommentér på:
Hackamore til små ponyer

Annonce