494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp mig til en bedre oplevelse! Hjælp mig til en bedre oplevelse!

Hej alle sammen, jeg har nu været på Enghøjs ponyklub 2 gange. Begge gange har jeg været FULDT ud tilfreds, men sidste gang fik fik jeg en dårlig behandling af de andre piger. Jeg overvejer at tage afsted 3. gang, hvad skal jeg gøre for at sikre mig en god tur næste gang? Tak på forhånd!;)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp mig til en bedre oplevelse!
  • #1   16. mar 2015 Det er jo ikke sikkert de kommer igen - men hvis du ikke er helt sikker så kan du også prøve et andet sted, der er mange gode steder i Danmark.

Men hvis du vil på Enghøjs så må du jo selv vælge, der er jo ingen der ved om de kommer igen

• #2   16. mar 2015 Hej
    Nej det er LANGT fra sikkert at de kommer igen, men jeg vi sikre mig en god oplevelse. Så jeg ville høre om der var nogle der havde et godt råd til hvordan man kan "ignorere" sådan nogle typer.

• #3   16. mar 2015 Prøv at huske på, når folk driller, generer eller mobber, er det tit fordi de enten er jaloux eller bare vil få sig selv til at føles bedre. Mit bedste trick er, at huske på, at hvis der er nogen der skal genere/være tarvelige af ingen grund, så er det jo dem den er galt med og slet ikke dig!

• #4   16. mar 2015 Tak Freja
    Det er meget fin skrævet, og det gav mig da også lidt at tænke over;)

• #5   16. mar 2015 Det var så lidt held og lykke med din beslutning smiley

• #6   16. mar 2015 Når folk mobber kan man hurtigt blive ramt i situationen. Men tænker man over det, vil man kunne se, det har intet med personen det går ud over at gøre. Det er folk der mangler empati, enten er de opdraget til ikke at tage hånd om folk. Curling børn de søger grænser, udfordre og elsker at vinde, ved at andre blir nedgjordt. Eller den anden type, folk med lavt selvværd, fra svære kår, som for at skjule deres møj liv. Ødelægges andres. Alt i alt begge typer bør reelt ynkes, det sørgelige tilfælde når de mobber, og ikke dig der noget galt med. Ting der kan gøres. Hm ikke nemt, men der er noget med attityde, mobbere går tit efter nemme ofre. Men ingen garenti, for er de flere, kan de sagtens gå efter alle. Men at tage tingene med et smil, hold rykken rank og vær ikke bange for at kikke folk i øjenene. Skaber de problemer, så tja, så vær ikke bange for at tage den med ledere på stedet. Bare det at du ikke er bange for at gå vidre med hvad de siger og gør, giver dig en attityde af du ikke har tænkt dig at finde dig i dårlig behandling. Og du vil ikke være nær så oplagt, som hvis de tror du ikke tør sige det vidre. Jeg kender dem ikke, jeg kender ikke dig. Men tror du stedet er et sted du vil komme. Så find nogle at have med hænge ud med, så du ikke er der alene. Alt efter typen de her personer er, som driller/mobber kan det være en ide at tage snak med personen en dag hun er alene og hør hvorfor hun køre på dig, og hvad det betyder for dig. Der mange muligheder. Vigtigste er dette er ikke dig der et problem. Det er de andre, og så det bare at finde en løsning du er mest komfortabel med. Held og lykke, pas på dig selv.

Kommentér på:
Hjælp mig til en bedre oplevelse!

Annonce