355 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Youtube kanal vs facebook side. Youtube kanal vs facebook side.

Sagen er den at jeg laver en del videoer med mit gopro kamera og synes at min "private" facebook profil bliver proppet med dem og en masse andet heste-ting
Problemet er JEG synes det er lidt kikset at starte en facebook side som ingen følger? men en youtube kanal tænker jeg bare hvordan kan man få folk til at se dem? og er der over hovedet nogle der gider se dem? ;-P
Vil egentlig bare dele min videoer? da jeg både vil filme til jagter, stævner osv som jeg tænker måske kunne være en hjælp? (hvis i forstår?)
Har i evt nogle råd? f.eks hvad du/i gør hvis du/i har en youtube kanal eller en facebook side? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Youtube kanal vs facebook side.
  • #2   16. mar 2015 Haha tak Jose&Bella, skal jeg nok smiley

• #3   16. mar 2015 Jeg har en facebookside med ikke så mange følgere smiley men jeg ser fordelen i en facebook side fordi jeg kan blogge samtidig uden at skal vise mit grimme fjæs smiley jeg nyder også bare at smide billeder op, og det falder lidt til jorden på youtube. Så det kommer meget an på hvad du forventer at bruge det til smiley kun videoer, eller også andre ting...

• #5   16. mar 2015 Jeg har også en FB side. Har kun 148 følgere, men ved at at dem der følger er interesserede i at se de videoer jeg lægger ud smiley
    Har så også en YT kanal, da jeg ligger alle mine videoer op derpå først...
    Jeg valgte at lave en FB side, da min interesse for hestene og military tog ret meget overhånd på min private FB smiley

• #6   16. mar 2015 Maria D: det nemlig det med heste tingene er nok ved at blive lidt for meget til mine venner der ikke har interesse for heste, der er bare såååå mange heste sider på facebook! efter hånden at folk kun følger dem der lave kæmpe store giveaways hele tiden osv?

tænkte lidt på om man ikke kunne lave en gruppe istedet for en side? sådan så folk der var interesseret i f.eks jagter kunne lægge sine billeder/videoer op der? sådan se det ikke kun omhandler en person men alle der har en interesse for det kan være med? da jeg også synes det akavet at lave en sider der hedder "Anne og Shade"? som kun omhandler mig?? vil teknisk set bare gerne dele mine videoer med folk der gider se dem? måske det var en mulighed? smiley

Kommentér på:
Youtube kanal vs facebook side.

Annonce