{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Marsvine-fødslen endte forfærdeligt! {{forumTopicSubject}}

http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=107755

Det indlæg oprettede jeg igår aftes.. Men det endte desværre på den værst tænkelige måde!

I løbet af natten fødte Twiggy siamesiske tvillinger, de døde under fødslen, da den tog meget lang tid.. Men de ville højst sandsynligt ikke have overlevet alligevel...
Twiggy var meget dårlig, og det blev kun værre.. I løbet af morgenen blev hun lam i bagbenene, og jeg kunne ikke gøre andet, end at sidde med hende.. Hun døde i mine arme kl. 11.38 i formiddags...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvine-fødslen endte forfærdeligt!
  • #1   7. feb 2007 ååårh s:
    hvor synd ! <3333

• #2   7. feb 2007 åhhh nej dog, sikke noget, :0(

• #4   7. feb 2007 ej gud hvor forfærdeligt!!

R.I.P everyone!

• #5   7. feb 2007 Nuh ;'(
    trist smiley
    især når det er i ens arme ;''(

• #6   7. feb 2007 Ej, hvor sørgeligt /;

• #7   7. feb 2007 neej hvor trist.
    føler med dig smiley

• #9   7. feb 2007 Havde ikke sovet hele natten, havde et meget sygt marsvin, nej jeg tog ikke i skole.. smiley
    Savner hende bare meget.. Hun var så sød... I kan se hende i et af mine fotoalbum... Det er hende med sort hovede...

• #10   7. feb 2007 Arj hvor trist ! smiley

• #12   7. feb 2007 Ej hvor trist !

• #13   7. feb 2007 Trist smiley
    Jeg har også prøvet hvor 2 af mine marsvin er død i mine arme.

Jeg har også oplevede det med at bagbenene blev lamme på en af mine gamle hunne, men hun overlevede heldigvis ved at hun fik et eller andet pulver som vi havde brugt for langtid siden til en marsvine unge.

• #14   7. feb 2007 Hvor trist!!
    R.I.P!

• #15   7. feb 2007 Har enda prøvet det før.. Der havde hunnen fået drægtigheds-syge (mener jeg det hedder) og hun døde også mens jeg sad med hende... Hun var brunbroget og hed Tulle, og hun er det bedste marsvin jeg nogensinde har haft.. Ved godt det måske lyder lidt ondt over for mine andre marsvin, men hun var bare dejlig... Hvis jeg satte hende på gulvet og gik, så fulgte hun efter mig... Når jeg kom hjem satte hun sig ved lågen og peb, ind til jeg tog hende ud (det gjorde Twiggy også)... Hvis jeg sad og så film, havde jeg altid Tulle til at ligge på maven af mig, og der lå hun tit og sov...

• #16   7. feb 2007 Årrh. hvor trist smiley

• #17   7. feb 2007 argh! sådan noget er så trælst smiley havde engang en kanin som brækkede benet, vi ringede til en dyrlæge, for at spørge om der var noget som vi kunne gøre, men nej, der var ikk andet at gøre, MEN, dyrlægen var ikke henne på kontoret, og han kunne først komme op til os om en halv time, så vi besluttede os for at min far skulle aflive ham, for det var jo synd at han skulle lide smiley jeg stod og tudbrølede med ham i mine arme, for jeg skulle jo sige farvel, det var så forfærteligt! jeg måtte ikke få afvide hvor han skulle aflives eller hvordan. jeg fandt så senere ud af at min far havde skudt ham omme på " møddingen" som så ikke er nogen rigtig mødding. jeg måtte jo ikke komme derom, for jeg skulle jo ikke se min kanin's blod smiley da han så var blevet "skudt" skulle han jo begraves, vi havde lavet en træ kasse til ham med hø og haml, samt med en lille bamse gullerod ( staves) min far havde lang ham omme på den anden side, så man ikke hunne se skud hullet smiley havde det bare så dårligt smiley han ligger begravet oppe i vores have nu : /

vi havde også engang et kanin par ( ninus og snehvide) ninus var min og senhvide var min brors, de fik så unger, og den ene unge faldt ud af buret om natten, og bles æbt af kattene smiley ad, der lå kød rester, og sådan noget, så det tudede vi også rigtig meget over. samme år blev det to kanin par dræbt af en vild mink, som var brudt igennem deres heng, så min far måtte køre helt fra kolding, til vejle og skyde den ( den angreb min mor : / ) men, den ville ikke dø, efter et skud i maven, ved bryst kassen, og i hovedet døde den så. de er også begravet i samme kasse oppe i vores have, først efter 1 år, fik vi afvide at minken havde ædt deres øjn, ryggen, sprættet maven op på dem, osv. det var vi bare så kede af smiley

vi har også prøvet at miste 2 af vores krybdyr ( så tænker i nok, ad, krybdyr, men tænk igen, for disse krybdyr er nogle af de tammeste man kan få i danmark, af denne art ) det er virkelig et dyr man knytter sig til, ( vi har stadig 2 idag smiley nå, vi vågnede en tidelig morgen, og kikkede i terrariet ( deres bur ) og så at CoCio lå helt stille ( navnet på krybdyret ) min mor tog hende så ud og kikkede på hende, hun var stadig i live, men, hun var helt kold, de er jo vant til at gå i 38 gr. lige pludselig krøller hun sig helt sammen , og åbner munden, og ånder nærmest ud en sidste gang i sit liv smiley hun døde i min mor's hænder smiley det var på en skoledag, så vi skulle begrave hende inden vi skulle i skole smiley

nå, så til mit krybdyr, jeg vågnede også tideligt om morgnen, mon mor spørger så, hvad er der ivejen med colour ( min øgles navn ) hmm, sagde jeg så og kikkede, så tog min mor ham/hende ud, og sagde i gråd "jeg tror den er død " jeg farede ud af min seng og brudte i gråd, det var også på en skole dag, så han/hun skulle også begraves inden jeg tog afsted. jeg var stadig ked af det, men tænkte bare på, at godt det ikke skete lige som min mor, ( hun døde i hendes hænder).

jeg kan SÅ meget godt forstå at du er rigtig ked af det smiley for har selv mistet et dyr RIGTIG mange gange smiley men håber du kommer dig lidt af min trøst smiley

Knus Monique smiley

• #18   7. feb 2007 Har også haft en kanin som brækkede benet.. Det er bare ikke sjovt...

Det var da godt nok trælst, det med jeres krybdyr! smiley

Nu har jeg lavet fotoalbummet om til et minde om Twiggy, og der kommer flere billeder ind på et andet tidspunkt... Lige nu er der ikke ret mange...

• #20   7. feb 2007 Nej, går ikke til udstilling med dem...

• #22   7. feb 2007 Det er bare surt...
    surt...
    Jeg har kun haft to hamster og jeg har fundet ud af jeg ikke kan med små dyr

Kommentér på:
Marsvine-fødslen endte forfærdeligt!

Annonce