{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Savn {{forumTopicSubject}}

Tja, jeg solgte d. 13 Februar min baby. Vi har været makkere i knap 6 år. Det var helt egen beslutning at hun sku videre. Hun var en stor 2'er pony s jeg måtte faktisk beholde hende i 2 år endnu. Men eftersom jeg er ret høj og jeg ved siden af har en Dansk Varmblod, synes jeg tiden blev knap, og det ville være det bedste for hende.

Hvor længe er det gået for jer til at savnet ikke var så stort mere? Mit er større end det var i starten, jeg har på en måde knuder i maven pga. det. Jeg ved hun har det super godt, men jeg mangler hende alligevel ret meget. Hvad har i gjort for at mindske savnet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savn
  • #1   11. mar 2015 Jeg solgte en pony for 4 år siden, oplever faktisk også det bliver værre, i starten var jeg mere afklaret med at hun skulle sælges. Men i dag er jeg mere og mere overbevist om at hvis muligheden byder sig en dag, så vil jeg købe hende tilbage. Ikke at jeg fortryder salget, for det var det bedste for mig på daværende tidspunkt, men nu ser jeg lidt anderledes på det.

• #2   11. mar 2015 Jeg føler på en måde bare at jeg lidt har smidt det hele væk. Jeg savner hende mere end noget andet, jeg føler ikke jeg kan snakke med nogen om det, for de forstår ik hvordan jeg føler.

• #3   11. mar 2015 Savnet til min pony er kun blevet større fortryder jeg valgte som jeg valge den gang.

Solgte ham for 5 år siden og ved i dag ikke hvor han er

• #4   11. mar 2015 Jeg solgte også min pony for 4 år siden, og der gik et par år før jeg lærte at acceptere at tingene bare var sådan.. Så blev min gamle hest skadet, og måtte desværre aflives, og jeg besluttede ikke at have hest mere.. Men så kom min pony tilsalg igen, og selvom jeg har må tage et job mere, og ikke kan ride pga skævt bækken, så er det den bedste beslutning jeg har taget. smiley
    Man lærer at acceptere det på et tidspunkt, men tror altid savnet vil være der.. smiley

• #5   11. mar 2015 Synes det er skide hårdt, og hvis ikke jeg havde min Dv'er så havde jeg sat i hjørnet og grædt. Jeg synes det hele går ned af bakke, siden det har jeg haft svært ved at koncentrere mig i skolen, og det hele går bare ned af bakke.

• #7   11. mar 2015 Ja, men havde været mere ked af det, hvis jeg havde hende her hjemme også hun ikke blev brugt smiley

• #8   11. mar 2015 Derfor bliver alt udstyr af hendes solgt nu så jeg ikke bliver mindet om det hele tiden smiley

• #10   11. mar 2015 Prøver overhovedet ikke at skabe en diskussion. Jeg siger bare at jeg var ked af at den ikke blev brugt da jeg havde den, fordi jeg har så sent fri hver dag, også hellere lade den komme et sted hen hvor den kan blive brugt. Vil kun mine heste det bedste, intet andet

• #11   11. mar 2015 Jeg gav min pony væk somselvskabspony d. 7. febuar, da han fik en skade. Jeg savner ham stadig enormt meget og jeg ville ønske, at det var som før han fik skaden. Selvom han ikke kunne ret meget og til tider var en stor mundfuld, er jeg bange for at jeg måske ikke finder en ny jeg kommer til at elske lige så højt som ham. Han havde en kæmpe personlighed og han kom altid løbende ude på folden når jeg kom.

Vi har fundet det bedste hjem til ham, han er dog desværre ret stresset over det nye, så det gør det ikke rigtigt letterer smiley

• #13   11. mar 2015 Og igen, ingen af os skaber nogen diskution? ??

Kommentér på:
Savn

Annonce