{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Ondt i halsen ) -,: {{forumTopicSubject}}

åhh for pokker da, så jinxer man lige i sygdom i søndags ved at sidde og glæde sig over at man ikke har været syg i over tre år og bum!! siger det så, så er man syg med ondt i halsen, snot i hele krydderen og generelt bare rigtig ynkelig ):
nogen der har nogen gode fif???

sidder med varm the, panodil og hals pastiller og lige lidt hjælper det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i halsen ) -,:
  • #1   26. feb 2015 æv osse dig, har haft sygdom i kroppen i 2 uger og 2 dage, røg helt ned i mandags med halsbetændelse smiley vi har købt nogle bolcher som hedder Zyx, de dræber bakterierne i halsen, og giver bedre smag/lugt, ellers drikker jeg masser af vand, næsespray, hovedpines piller, og det har ikke hjulpet her endnu smiley god bedring her fra

• #2   27. feb 2015 Alle er jo syge!
    Jeg er lige kommet hjem fra nattevagt og inden jeg gik modtog vi lige 3 sygemeldinger ud 8 dagvagter. derudover kunne 2 ud af 3 vikarbearu ikke skaffe vikarer pga. sygdom.Det er helt skørt lige for tiden smiley

• #3   27. feb 2015 Jeg har god erfaring med at ligge og sove det ud, gerne med en varmedunk som krammebamse :). God bedring :).
    Har selv været småramt, ikke noget alvorligt.. Til gengæld ligger jeg hjemme med hjernerystelse efter et fald i mandags hvor hesten rammer mig i hovedet med sin hov..

• #4   27. feb 2015 Sov det ud, bliv i sengen..

Masser af suppe, varmt at drikke..

• #5   27. feb 2015 Ingefærdrik fra Kvikly - det dræber ALT i halsen!
    Det brænder lidt, men man får hurtigt slået alt ned. Jeg har sågar haft held til at dræbe halsbetændelse med det smiley

• #6   27. feb 2015 Jeg har også været syg siden søndag, men har dog tvunget mig selv i skole et par dage. Dog er det lykkedes mig at smitte to, så nu bliver jeg hjemme. Det vil jeg ikke byde dem, selvom jeg godt kunne kæmpe mig afsted. Istedet vil jeg forsøge at blive rask nu. Min sygdom startede ed ondt i halsen og min krop der rystede. Nu er den mere ovre i hoste og snotteri og en lille hovedpine..

• #7   27. feb 2015 Det er ret klamt, men for mig virker det altid med kogt vand med citron, honning og ingefær. smiley Ellers så skal sådan en ting vist bare svedes ud, så på med et halstørklæde og under dynen. smiley God bedring!

• #8   27. feb 2015 Jeg bruger samme fif som "æslerne", det med ingefær te smiley
    I mandags var vi 11 ud af 25 i skole smiley

• #10   27. feb 2015 Is-vand foreslår min læge hvis det er bakterier i halsen smiley
    De små djævle ( bakterierne ) elsker varme og hader kulde

Veksler gerne mellem ingefærthe og isvand - og sodavand med meget brus

• #11   28. feb 2015 har heller ikke "lagt" mig syg, stadig været i stalden, Arbejde også videre.. diverse ting tager det et par timer for mig også kommer det igen.. igår kunne jeg slet ikke snakke indtil jeg fik kamillete, halspastiller og en par panodil, så forsvandt det faktisk helt, men er kommet igen her til morgen..

Kommentér på:
Ondt i halsen ) -,:

Annonce