{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vaner (lidt hygge?)
  • #2   17. feb 2015 Dårlige vane, glemmer altid min ridehjelm oppe i sadelrummet så jeg skal op og hente den igen -.-'
    Go' vane - jeg henter den altid xD

• #3   17. feb 2015 Har ikke nogle jeg er direkte glade for...:-P:-P

Men har dog to jeg er godt og grundig træt af.... Nemlig at jeg knækker tær, og at jeg har en vane med at "klø" mig i ganen med tungen:-P Det siger sådan en speciel lyd. Lidt ligesom man "klikker" med tungen, bare lidt mere som om man er ved at blive kvalt..O_o smiley - det irriter mig virkelig meget, for jeg kan ikke stoppe igen....:/:-P
    Jeg gør det ligemeget hvor jeg er...:/

• #4   17. feb 2015 rygning! Dog har jeg været røgfri i 26 timer, wuhuuu smiley
    så har jeg en vane med altid at være i god tid, og det er da også rart! Men når man altid står og venter på bussen i 15-20 min, kan altså også blive for meget af det gode og jeg ville faktisk gerne være bedre til ikke at komme SÅ for tidligt smiley
    Mine strømper skal altid vende på vrangen, jeg kan ikke døje den der sygning på tærene.

• #5   17. feb 2015 Tine - har det lige omvendt med tider xD
    Til fx toget kører jeg kun så jeg har et halvt minut, nægter at stå og vente på det længere tid end højst nødvendigt xD
    - alt andet end tog kommer jeg så normalt også for sent til, ups xD

• #6   17. feb 2015 Dårlig vane = bider negle
    God vane= laver historier inde i hovedt så jeg kan falde til ro efter en hård dag smiley

• #7   17. feb 2015 Dårlig vane..
    At jeg ALDRIG spiser op, grunden til at den er dårlig er fordi det var noget jeg sagde til mig selv da jeg havde anoreksi, at jeg ville blive tynd hvis jeg ikke spiste op, så den vil jeg meget gerne af med..

God vane, er begyndt at spise flere måltider på en dag smiley

• #8   17. feb 2015 Awesome, mine 3 bedste veninder, 2 af dem siden børnehaven, den sidste de sidste 6/7 år er også elendige til at komme til tiden. Hvis der er noget jeg ikke kan klare så er det mennesker som kommer forsent, jeg syntes virkelig at det er uopdragent smiley
    Men nej de 3 tøser der, jeg altid 15 for tidligt og de er altid 15 for sent så jeg skal altid vente en halv times tid, spild af tid! smiley

• #10   17. feb 2015 Tine - folk er begyndt at sige min mor skal komme en halv time før alle andre, så kommer hun samme tid som alle andre xD

• #11   17. feb 2015 Awesome, præcis lige sådan! Min ene venindes familie bliver gerne inviteret en time før alle andre for så er de der til tiden. Puha nej jeg kan virkelig slet ikke have at man ikke kan være klar til tiden, jeg ville syntes det var pinligt og egentlig syntes jeg faktisk det er lidt uforskammet at man intet har imod bare at lade andre vente smiley

• #12   17. feb 2015 Tine - altså normalt hvis det er folk jeg ikke sådan rigtig kender osom jeg skal et eller andet hos, så syntes jeg det er pænt pinligt... Men hvis det er oppe ved mormor og morfar siger de altid vi skal komme en halv time før end fx maden er klar smiley
    Så er vi der til varm mad xD

• #14   17. feb 2015 Gode vaner :

Jeg ved ikke om det er en decideret vane men hvis jeg kan se at folk er kede af det eller ikke har det ligeså godt som de plejer (Jeg har en eller anden 'evne' til at kunne se på folk om de skjuler noget, er kede af det, ikke har det godt, eller på andre måder ikke trives) så spørger jeg hvad der er sket. Også selvom jeg ikke har noget forhold på nogen måde til personen.

Jeg rydder altid op efter mig. Her på det seneste er jeg blevet et lidt bedre ordensmenneske.. Før i tiden var du heldig hvis du kunne se mit gulv på værelset osv. Jeg er bestemt ikke perfektionist.. Det kan godt irritere mig når folk er perfektionistiske '-.-'

Dårlige vaner :

Når jeg keder mig står jeg på et ben hvor jeg ALTID er ved at vælte..

Uden jeg tænker over det sidder jeg at laver lyder eller rytmer med fødder/hænder/fingre/genstande osv.. Det har jeg gjordt lige siden jeg var barn og jeg tror at det beroliger mig? Grunden til at jeg synes at den er dårlig er fordi at jeg gør det overalt.. Selv upassende steder hvor det tager min opmærksomhed og jeg mister mit fokus.

• #15   17. feb 2015 Tror ikke jeg har nogen gode vaner. smiley
    Og hvis det skulle være, så har jeg en vane med at jeg ALTID tager ting (tallerkner, glas, papir, you name it) ud fra mit værelse hvis der er noget.
    Og så er det en vane at sætte tallerknen i opvaskeren efter aftensmad. smiley

Dårlige vaner:
    Tja.. Jeg, ligesom mange andre knækker fingre OG tær.
    Den vil jeg gerne af med, det er jo ikke godt.
    Og så bider jeg negle. Puha, den skal også væk! smiley

• #17   17. feb 2015 Jeg har OCD, så har MANGE vaner:( hader dem alle smiley

• #18   18. feb 2015 Bider negle.. Det er vildt irriterende!

• #20   18. feb 2015 gode vaner:
    har altid en godbid i lommen til dyrene, hvilket gør at samtlige heste på folden står i kø når jeg kommer ??
    Pernitten med skidt når jeg i i stalden, dvs. hestene er rene når jeg går, boksene er fin kæmmet og udstyret altid pudset og pænt. jeg selv er dog en anden sag, ligeledes derhjemme ;).

dårlige vaner:
    nogen vil vel mene at de gode vaner os kan være de dårlige, men ellers bider jeg til tider negle og ryger smiley

• #21   18. feb 2015 ej hvor fedt med alt jeres input
    smiley

• #25   18. feb 2015 Camilla Bacardi : Den sidste 'møgvane' er vel kun fordi at du er sønderjyde? >.<

• #26   19. feb 2015 Dårlig vane: rider alt for meget uden hjelm, selvom jeg burde bruge den smiley
    God vane: elsker at hjælpe der hvor jeg kan hjælpe smiley

Kommentér på:
vaner (lidt hygge?)

Annonce