{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

Arbejde i stald - Tid til skole? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg sad lige for tidsfordrivningens skyld og kiggede på job annoncer på heste-nettet. Ved de fleste får man løn, kost, logi, undervisning og mulighed for at medbringe egen hest, så man bor jo selvfølgelig på stedet. Men, er det fuldtidsjob eller kan man gå i skole ved siden af? Det er jo ikke fuldtidsjobs løn, men det er det jo som regel ikke inden for hesteverdenen. Hvis ikke man kan gå i skole, tager folk dem så som for eksempel et sabbat år?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde i stald - Tid til skole?
  • #1   16. feb 2015 Det er fuldtidsjob.

  • #2   16. feb 2015 Det er fuldtidsjob. De fleste steder er der dog tid til at man kan læse over fjernundervisning, hvis man er et overskudsmenneske med en høj selvdisciplin smiley

  • #3   16. feb 2015 Det er fuldtidsjobs - og ja, folk tager typisk sådan et job i et års tid, ligesom fx au pair. Og lønnen er nok ca. den samme.

  • #4   16. feb 2015 Jeg har i lidt over 9 år arbejdet som prof show groom i ind og udland.

    Du kan godt være heldig at finde et deltidsjob hvor du så har tid til skolen, men når jeg skriver heldig mener jeg det. Det kræver jo så du finder nogle der lige mangler dig tæt på hvor du bor/går i skole.

    Jeg startede i sin tid med det kun skulle være et år. Endte så med at være det samme sted i 5 år... Ups smiley

    Løn er "skod" i forhold til "normale" jobs. Men se det som du bliver betalt for din hobby smiley

    Mere du vil vide, så vil jeg gerne svare så godt som muligt smiley


Kommentér på:
Arbejde i stald - Tid til skole?

Annonce