{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
552 visninger | Oprettet:

venners likes fylder hele facebook {{forumTopicSubject}}

Hej der ude.
Jeg er efter hånden lidt træt af, at alle mine venners meninger om andre sider fylder hele min facebook side når jeg logger ind. Jeg kan godt lide at kigge på det mine venner slår op, men at alle sider de syntes godt om fylder det hele, gør mig efterhånden lidt itereret.
Jeg har prøvet at finde ud af om man kan ændre det, jeg kan kun finde guides til hvordan jeg ændre min egen facebook, så mine venner ikke kan se det jeg syntes godt om og ikke omvendt.

Er jeg den eneste der syntes at det efter hånden er lidt ieterende, og er der nogen der ved om jeg kan lave det om. smiley
På forhånd tak for svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  venners likes fylder hele facebook
  • #3   12. feb 2015 Jeg synes ikke det irriterende, tværtimod, synes det er hyggeligt smiley
    - ved ikke hvordan man gør smiley

• #4   12. feb 2015 Har det på samme måde som dig! Folk liker de mest underlige ting smiley

• #5   12. feb 2015 Jeg plejer at klikke på det lille v i hjørnet af opslaget, så kommer der en række muligheder frem og så fravælger jeg det opslag. Som Josefine synes jeg også at noget af det er meget hyggeligt, men der er også en del som jeg er fuldstændig ligeglad med
    Jeg har også enkelte venner som jeg er holdt helt op med at følge - den klarer man også nemt ved at klikke i hjørnet af opslaget og vælge "følg ikke længere xx". På den måde er man stadig "venner" med dem, og de kan ikke se at du har fravalgt at følge dem. Nemt og man træder ikke noget over tæerne smiley

• #6   12. feb 2015 Ahh Linda, du reddede lige min dag! smiley

• #7   12. feb 2015 Tak for alle de gode kommentarer. Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der har det sådan.
    Og Linda du redede også lige min aften, så mange tak smiley

• #8   12. feb 2015 Jeg vil også gerne vide hvordan du fandt ud af at man kan gøre, så ens venner ikke kan se det man liker :-)?

• #9   12. feb 2015 Kan ikke rigtig finde det mere. Det kan være jeg så forkert. Jeg kan kun få øje på hvem der kan føje ting til min tidslinje og se ting på min tidslinje.
    * Man trykker på pilen ned øverst i højre hjørne (ved siden af låsen)
    *Vælg indstillinger
    * I venstre sid svælges "tidslinje og tagging" smiley

Kommentér på:
venners likes fylder hele facebook

Annonce