Slemt forkølet {{forumTopicSubject}}
Hej alle i kære hg'ere
Jeg kunne godt bruge lidt tips og tricks, og gamle husråd, mod en meget slem forkølelse.
Normalt ligger jeg bare i sengen og så går det væk efter et par dage, men det har aldrig været så slemt før, som det er denne gang. Jeg har helt hvide mandler, og sindssygt ondt i halsen. Min næse er både stoppet og skiftetvis løber, og så får jeg en dundrende hovedpine af at snøfte så meget. Har i ikke nogle gode råd?
penicillin-kur er udelukket, da jeg er overfølsom overfor det (får udslæt, kvalme og opkast). Men hvad dælen gør man så? jeg er bare TRÆT, og min hals gør bare ONDT, jeg kan slet ikke spise og åh hvor har jeg ondt af mig selv. Jeg sørger for at drikke meget vand, jeg spiser halls og strepsils, og jeg drikker enorme mængder the. Hvad mere kan jeg gøre?
Jeg har en lille rytter der skal undervises her om små 30 min, så jeg håber at der findes nogle gode råd derude
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 56 Heste: 3 Emner: 91 Svar: 1.068
apr 2009
apr 2012
Følger: 8 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 624
Det er ikke nær så hokus-pokus som det lyder, og det har hjulpet langt bedre end medicin i mit tilfælde
Det bliver forresten brugt på hospitalerne i USA, men er temmelig ukendt i Danmark.
apr 2009
Det lyder også spændende med sådan en kraniesakalterapeut... hvor billigt kan man slippe for sådan en omgang?
apr 2012
Følger: 8 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 624
Prøv at søg lidt på google
Slemt forkølet