{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Problemer m. 4x4 rubiks cube {{forumTopicSubject}}

Jeg er virkelig i problemer lige nu - og ret forvirret...

Nu har jeg for første gang 'løst' min hest nye 4x4 rubiks cube, men jeg har et problem.

Den er 100% korrekt løst bortset fra at den er galt på de to mellemste blokke mellem grøn og hvid - de vender omvendt og resten af cuben er helt korrekt ???
Alle hjørnerne sidder som de skal, det er kun de to blokke som ikke gør hvad jeg vil have dem til - nogen der kan sige mig hvor det er gået galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer m. 4x4 rubiks cube
  • #2   3. feb 2015 Jacobsdal, den er skam samlet så meget det kan lade sig gøre - der er blot to brikker som ikke gør hvad jeg gerne vil have dem til - og da alle hjørnerne og alle de andre brikker jo er placeret som de skal, så undrer det mig en hel del smiley

• #3   3. feb 2015 Jeg har nemlig kun prøvet at løse en 3x3 før og den ene gang jeg oplevede det samme, så var det fordi en person havde pillet brikken af og sat den omvendt på, og jeg ved det ikke er sket her da den er helt ny smiley

• #6   3. feb 2015 Det er ikke hjørnerne der driller, det er de to brikker som sidder inde imellem (det er jo en 4x4). jeg har løst samtlige 6 sider, bortset fra de to brikker og jeg aner ikke hvordan jeg får dem vendt rigtig smiley

• #7   4. feb 2015 Midt og hjørner skal samles først, ikk side

• #8   4. feb 2015 På 4x4 skal midterne samles, herefter skal alle sider samles i par, og så afslutter man den ved at den samles som en 3x3, men mit problem er at to af brikkerne vender omvendt og jeg inden idé har om hvad jeg skal gøre smiley

Kommentér på:
Problemer m. 4x4 rubiks cube

Annonce