Vandåre, sove dårligt, overnaturligt. Vandåre, sove dårligt, overnaturligt.
Hej med jer.
Nu har jeg snart søgt internettet tomt, og kan ikke finde nogle at snakke med eller skrive til omkring mit problem.
Min kæreste og jeg er lige flyttet til vores drømme lejlighed, men vi sover dårligt. Vi er flyttet for 14 dage siden, og plejer at falde til hurtigt. Det er den person der ligger i venstre side af sengen der sover dårligt, jeg bliver syg om natten i den side, får kvalme, ondt i maven og svimmelhed. Der er intet når jeg er stået op, eller hvis vi bytter side. Min kæreste vågner mange gange om natten når han sover i venstre side.
Min mor har fortalt omkring vandåre i undergrunden, og dette kan gøre at man sover dårligt. Nogen der ved noget om det? Hvad kan man gøre? Hvem kan jeg kontakte?
Jeg troede i starten at det var en lænestol vi havde i hjørnet, som var fra genbrug, og vi ikke vidste hvor "kom fra". Men den er flyttet ud, og intet er ændret.
Hvad skal jeg gøre? Er der nogen der har nogen ide om hvad det kan være? Eller en ide til hvem jeg ellers kan kontakte med sådan et spørgsmål?
Tak på forhånd
Kh. Christina
aug 2010
Følger: 14 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 263
apr 2013
Følger: 21 Følgere: 18 Heste: 3 Svar: 66
Hun er super dygtig.
nov 2006
Følger: 42 Følgere: 888 Heste: 16 Emner: 75 Svar: 1.780
Men råder jer til at flytte seng helst i dag om mulig
VH
Annette