dygtig amatør fotograf søges nordjylland 9600 {{forumTopicSubject}}
jeg søger en dygtig amatør fotograf til at tage et lidt anderledes gruppe/famile billede med 3 personer ...
på billedet skal min niece på 8år sidde med et billede af hendes far/min bror (som desværre er død) min tvillingebror skal sidde med et billede af vores storebror (som desværre også er død) og jeg skal sidde med et billede af vores storesøster (som desværre også er død)
dette billede er den eneste måde jeg kan give min mor sig hvad hun ønsker sig til sin fødselsdag .. et billede med oss alle sammen samlet ..
der skal være mulighed for at få billedet lavet så det er mindst 4x A4 (ved ikke hvor mange cm det lige er )
jeg har ikke forstand på fotografering men er der evt nogen herinde der enten er god til det eller kender nogen der er
- jannie
feb 2006
Følger: 47 Følgere: 224 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 3.199
Hvor i Nordjylland er det henne?
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 87
feb 2006
Området er rigtig smukt herude, hvis i gerne vil ud i naturen?
Jeg har desværre ikke eget studie, men har et par lamper der evt. kan bruges, hvis det ønskes
okt 2008
hvordan med størrelsen på et evt billede? hvor stort kan det laves og hvad med priser?
feb 2006
Hvornår skal billedet være færdigt, og ønsker i også en ramme dertil eller finder i selv en?
okt 2008
der er ikke nogen bestemt dato vi skal bruge det til
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
feb 2006
C. Sværke
Man kan vel også godt ligge og svæve mellem amatør og professionel og byde ind på en opgave som denne?
feb 2006
feb 2006
Eks. i gruppen Danske Fotografer på Facebook var der en debat omkring, hvornår man er hobby, amatør eller professionel fotograf, og der var en stor enighed om, at man først er professionel den dag man lever af det, altså at det er ens erhverv.
Amatør blev nævnt som dem der brænder for fotografering og også laver opgaver mod betaling - Altså lød det som om at det var underordnet om du var upcoming eller om du havde fået en masse undervisning i foto.
Så længe man ikke forsørger sig selv ved at fotografere var man ikke professionel.
Egentlig så deler jeg ikke den holdning, men synes bare det var ret relevant i forhold til ordet "amatør", da det dækker over mange dygtighedsgrader
Men ja, den debat kan blive lang, og nu må vi heller ikke fylde tråden med det, for det var jo søgen på en fotograf, der var hovedformålet
Så er spørgsmålet bare om der nåes til enighed om pris
okt 2008
dygtig amatør fotograf søges nordjylland 9600