er min annonce okay? {{forumTopicSubject}}
har lige lavet en annonce omkring min hest, men ved ikke om den virker uoverskuelig???
nogle den kan hjælpe med at vudere? haha
"Jeg er nu kommer i den situation at min dejlige hest Major skal sælges.
jeg har ejet ham i 3 år og nogle måneder, og vi har haft MANGE op og ned ture, hahaha
;Men sagen er den at da staldejer lukker ned på fredag og major er for hidsig/Tændt/varm under ridning er det ikke længere muligt for mig at ride ham.
Derfor har jeg valgt at sætte ham til salg, for vi har ikke økonomi til at have så stor en hest stående bare for hygge
Han er en sød og dejlig hest, ingenting galt, han er virkelig en rar hest ^^
men når man rider skal man holde godt igen på ham for han har en meget stor træng til at løbe.
dog er han 110% trafiksikker og er ikke let nervøs. han kan godt blive mistænksom overfor skilte eller nogle gange træer, men han gør ALDRIG noget...
Han byttes evt til en mindre pony (minimum 140 cm) som kan rides af lettere nervør rytter eller en shetter til hygge
Prisen er ikke fast, hjem før pris.
han står i Holsted i sønderjylland "
er min annonce tekst.. den står ikke helt på samme måde som i annoncen, men stadig, haha
tak på forhånd ^.^
nov 2008
Følger: 140 Følgere: 123 Heste: 5 Emner: 193 Svar: 3.277
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Jeg synes at teksten er ladet en smule negativt, og ikke særlig godt sælgene
nov 2008
nov 2008
tak, skriver lige det ind også, haha
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Selvfølgelig skal man være ærlig, men som jeg skrev før, så i stedet for at skrive at det ikke er muligt for dig at ride ham fordi han er tændt/varm/hidsig, så skriv i stedet at han er for udfordrende for dig, og at han kræver en rutineret rytter.
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
"Jeg er nu kommet i den uheldige situation, at min dejlige hest Major skal sælges.
Jeg har været den heldige ejer af ham i de sidste 3 år, og vi har haft rigtig mange op- og nedture i vores tid sammen. Desværre lukker vores staldejer ned på fredag, og Major er for hidsig under ridning til mig, så det vil ikke være muligt for mig at ride på ham.
Derfor har jeg valgt at sætte ham til salg, idet vi har ikke økonomi til at have så stor en hest stående, når jeg ikke kan ride ham, og jeg vil gerne have en, jeg kan ride også.
Han er en rigtig sød og dejlig hest, Han fejler ikke noget som helst, jeg er bare ikke rutineret nok til at ride ham uden hjælp.
Når man rider skal man dog holde lidt igen, da han ellers kan finde på at løbe. Han kræver derfor noget træning.
Major er trafiksikker og bliver ikke normalt ikke skræmt for noget. Han kan dog godt blive lidt mistænksom overfor skilte eller træer nogengange, men han gør ikke andet end at kigge.
Major byttes evt. til en mindre pony (minimum 140 cm) som kan rides af en lettere nervøs rytter eller en shetlænder til lidt hygge.
Prisen er ikke fast, jeg vægter hjemmet højere end prisen.
Han står i Holsted i Sønderjylland, og er helt klart et kig værd!"
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 602 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.750
mar 2012
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 601
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.737
Jeg ville dog vælge at rykke lidt rundt i teksten så du ikke starter med at sige "Min hest er helt umulig" men i stedet starter med hans positive sider, da man ellers hurtigt danner en negativ mening om hesten. så jeg ville nok opstille annoncen mere i retningen af dette og lige tilføje et par ekstra punkter om hesten:
Major skal sælges da stalden hvor han står, lukker
Han er xx år gammel og xx centimeter høj
Eventuelt hvad i ved om hans stamtavle
En rigtig rar og ærlig hest
Er helt trafiksikker, men kan godt kigge lidt på et skilt eller lignende - han kigger dog kun
Han kræver dog en rutineret og følsom rytter da han er meget fremadgående
Træning vil højst sandsynligt løse problemet, derfor skal rytteren have en vis erfaring.
Byttes eventuelt til en maks 1'er pony eller en shetlænder
Prisen kan forhandles
Han står i Holsted (sønderjylland)
Og så er det egentlig bare at skrive det op til en annonce. Kort og præcist er altid det bedste, så en annonce kunne eksemeplvis se sådan her ud:
Jeg står desværre i den situation at jeg må sælge Major, da stalden hvor han står opstaldet bliver nødt til at lukke ned.
Han er en vallak på xx år og han er xx centimeter høj.
(her skrives eventuelt om stamtavlen)
Major er en rigtig rar og ærlig hest. Han er helt trafiksikker, men som så mange andre heste kan han godt kigge lidt på et skilt eller en postkasse. Han gør dog aldrig andet end at kigge.
Dog kræver Major en rutineret rytter, da han har en hel del energi og er meget fremadgående.
Man bliver af denne grund nødt til at holde meget igen, hvilket dog højst sandsynligt vil kunne rettes op, hvis der kommer en dygtig rytter op på ham.
Han byttes eventuelt til en stor 1'er pony eller en shetlandspony.
Prisen er ikke vigtig for os, hjemmet kommer i første række.
Han står lige nu i Holsted (sødnerjylland)
er min annonce okay?