{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

skift af job {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er

Ja det er mega OFF topic. Men har brug for nogle andres tanker/øjne på dette. Fordi jeg er virkelig splittet.

Det er sådan at jeg nu har været på min arbejdsplads i næsten 1 år (til april)
Jeg er idag blevet tilbudt en ny stilling, (pt sidder jeg i Tåstrup) og jeg bor i solrød.
Den nye stilling (inde for samme virksomhed) ligger så på Frederiksberg, det er samme vilkår som nuværende, mht løn,arbejdstider osv.
Mit gamle arbejde var i Sydhavn, og det var et HELVEDE at køre i bil til og fra, så var mega glad for så at finde et job tættere på hjem.

Mit dilemma er lidt, at der er flere døre til bedre stillinger igennem den nye tilbudte stilling, fremfor den nuværende...
Men minusset er, afstanden...! Så skal jeg gå over til S-tog som tager 38 minutter med ét skift... Men så skal jeg undvære bilen... :S Ja, jeg ved godt, at det er et "luksus-problem".. og det er en til vendings-sag...
Min kæreste mener ikke jeg skal sige ja, pga afstanden, og han ved at jeg var glad for at komme væk fra KBH..

Hvad ville I gøre??
Hjææælp den fortvivlede og splittede

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skift af job
  • #1   26. jan 2015 Jeg kan ikke rigtig se, hva fordelene er ved at skifte, ud over større mulighed for få endnu et nyt job tilbud?

Jeg ville ønske nogen tilbød mig noget nyt, er SÅ træt af mit nuværende smiley overvejer om jeg skal starte på ny uddannelse, eller prøve at finde noget ufaglært eller trainee jobs, hvis jeg kan finde noget smiley

• #2   26. jan 2015 Synes du skal gøre det, hvis det kan fremme din karriere, og som du selv siger, så er du glad for at komme væk smiley
    Jeg har halvanden time til mit ene job og en time til det andet med det offentlige (samme job, to afdelinger) XD
    Men jeg synes det er det hele værd og bruger som regel tiden på noget 'fornuftigt' som bøger eller andet underholdende smiley

Kommentér på:
skift af job

Annonce