{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Femde og overvægt {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg har i denne uge projektuge, hvor mit emne er fedme og overvægt. Jeg mangler ideer til produktet. Har i nogle forslag?

Jeg laver en film, hvor jeg snakker med en sundhedskonsulent, hvor der stilles spørgsmål, men kunne godt tænke mig lidt mere inspiration til produkt.

Kom bare med masser af ideer!!!

knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Femde og overvægt
  • #2   26. jan 2015 Du kunne lave eksempler på forskellige retter/mad med forskelligt kalorieindhold. Eks en normal dags kost (hvis man vil holde sin vægt som kvinde er 2000 kcal vidst det man skal gå efter pr døgn) en kost for ne overvægtig person (måske du kunne få et eksempel fra litteratur/dokumentare) og en kost hvor man kan gå ned i vægt (skal så være mindre end 2000 kcal for kvinder)

• #3   26. jan 2015 Eller skrive eksempelvis om at Falck har opgraderet deres båre, da de oplever folk er mere overvægtig nu end bare for 15 år siden. Deres båre kan tage op til 200 kg nu. Og at sundhedsvæsenet har problemer med at scanne overvægtige, da de er alt for store til maskinerne.

• #4   26. jan 2015 Da jeg havde om fedme købte vi en menu fra McDonald's (hamburger, fritter og sodavand) oh havde ved siden af rugbrødsmadder for samme antal kalorier som produkt smiley

• #5   26. jan 2015 Du kan se nogle afsnit af Supersize vs. Superskinny sæson 7, mener jeg det er. Der tager de alle supersize'sne med til USA, hvor de kigger på de sundhedsmæssige følger ved fedme pandemien og de rent praktiske udfordringer det giver ..

Kommentér på:
Femde og overvægt

Annonce