801 visninger
|
Oprettet:
Efterskoler {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg leder efter en Efterskole for 8. klasse og så skal man ikke havde egen hest med. Kan i forslå nogen?
!!!!
Det skal være en hvor man kan udvikle sig på hesten og hvor undervisningen er god og heste er gode og ikke bare er ligesom rideskole heste på en rideskole:)
okt 2013
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Svar: 1
jun 2013
Følger: 32 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 26
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 430
jeg gik der i årene 11/12 og 12/13. og jeg var super glad for skolen!!!!
jun 2013
jan 2011
Der er lidt af det hele, spring og dressur kunne de alle.
Alderen er fra 4-5 år og op til en 16-18 stykker. Der er både til dem der søger udfordringer og til dem der ride højrer plan eller nybegyndere.
Kort sagt der er til alle. Da jeg gik der var der ikke nogen heste der var "syge i bolden" nogen havde mere temperament end andre, men ikke noget med stejl og spark når der blev arbejdet med dem. En hest er selvfølgelig altid et forudsigeligt dyr, men ikke noget vi ikke kunne klare.
Den pony jeg red på, red jeg bl.a. 10 km tur på, kun i grime og træktov. (hun er desværre galoperet over regnbuen til de evige græsmarker)
Men jeg var rigtig glad for at gå der og det var mit livs højdepunkt som jeg havde på skolen.
jun 2013
jan 2011
Jeg lærte en hel del!!! Det er ikke hvor du bliver undervidst som på en rideskole. du varmer selv hesten op og får 15-25 min egne undervisning 2 gange om ugen, så det er intensivt undervisning du får, hvis det er det du vil have. (Sådan var det da jeg gik der)
http://www.halstedhus.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=72:ridning&catid=6:indhold
Efterskoler