{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Har i prøvet det i byen ? :) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg blev lidt nysserig faktisk.
Jeg lider lidt af ocd derfor synes jeg det nok mere klamt end andre.

Men igår fik jeg (heldigvis) kun 2 dråber bræk på mig, af en fremmed på diskoteket der ik kunne holde det tilbage, fyren foran mig var mindre heldig.

Har andre prøvet det og hva har i gjordt, min veninde blev mega sur (hun fik lidt på blusen) og ville havde sagt noget til fyren.
Men eftersom jeg ik præcis så hvem det var og han jo også var helt vild fuld kunne det jo være ligemeget synes jeg.

Men ja, jeg undslap med 2 dråber et i ansigtet og 1 på blusen som jeg vaskede så godt jeg kunne af på toillettet med sæbe og koldt vand.
Nogen af jer der har prøvet lignede og hva ville i gøre smiley ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i prøvet det i byen ? :)
  • #1   10. jan 2015 Vaske det af og feste videre - Hvis man ikke kan tåle sådan noget bør man vidst holde sig fra byen smiley Det er noget pjat at blive sur over.

• #2   10. jan 2015 Jeg havde mødt nogle venner i byen, og en af dem havde drukket ALT for meget. En ven og jeg skulle så hjælpe ham, og idé vi har armene om ham kaster han op. Jeg kan SLET ikke have det, så jeg gav slip på ham og slap uden noget, hvorimod den anden ven havde bræk ud over skoene. Ad!!

Da jeg var på blå mandag (det er efterhånden 100 år siden) sad vi i himmeltårnet en veninde og jeg, og så begyndte det at dryppe, men ingen skyer på himlen.. Det var så fyren foran der kastede op mens vi var i luften, og vi kunne bare IKKE komme væk....

• #3   10. jan 2015 Emilie : Ej hvor surt den med himmeltårnet den er virkelig uheldig smiley

• #4   10. jan 2015 Linette: Det har du self ret i, men derfor er det jo stadig ik så lækkert smiley

• #5   10. jan 2015 Går man i byen, så må man indstille sig på at tingene bliver lidt messy. Sådan er livet nu engang, og kan man ikke tåle det, så lad vær med at gå i byen. Det er derfor jeg ikke går i byen, ville ikke kunne håndtere sådan noget smiley

• #6   10. jan 2015 Jeg bliver ikke sur over sådan noget, men jeg synes, at det er pinligt for folk, at de ikke kan styre sig når de er i byen.
    Folk der vælter rundt, brækker sig og slet ikke ænser, at der er andre folk til stede omkring dem, det synes jeg er pinligt.

• #9   10. jan 2015 Eeh... hvilken relevans har den historie for mig og mit svar?

• #10   10. jan 2015 C. Sværke: God deal og god veninde, har også en gang brækket mig til en privatfest jeg har ellers kun brækket mig en gang derhjemme.
    Men den her var altså lidt pinligt kendte kun min veninde og havde mødt hendes veninde en gang før, som jeg klikkede helt vildt godt med.
    Nå men jeg havde ihvertfald drukket ALT for mig snaps, ( første og sidste gang jeg drikkede det) også skulle jeg lige på toilettet, falder forover og brækker mig, hende veninden jeg havde mødt en gang og en anden ven hjalp mig og henden veninden jeg klikkede godt med, sad med mit hoved og hjalp mig og tog hjem til hende og sov bagefter, hvor jeg igen brækkede mig.
    Sød tøs, især når jeg kun havde mødt hende en gang før og fyren der hjalp mig med sko og fulgte mig.
    Min veninde hjalp mig desværre ikk smiley
    Men efter det drikker jeg aldrig snaps igen smiley

• #11   10. jan 2015 Man må godt synes noget er ulækkert, at blive sur er lige i overkanten. smiley

• #12   10. jan 2015 Emilie: True, altså han var jo fuld også kan man jo tit ik styre sig.
    Jeg var mere irriteret men det er der jo intet at gøre ved, det jo ik fordi han gjorde det med vilje.
    Men min veninde var lidt gal over det smiley

• #13   10. jan 2015 Drik et par øl mere og så er det bræk også vidst ved at være tørret ind igen.

Er ikke så sart, så det rør mig overhovedet ikke hvis der skulle komme lidt bræk på mit tøj.

Har Før været i byen med et par bukser som blev over brækket lige inden vi skulle afsted, men de var jo tørre igen i løbet af en time smiley

• #14   10. jan 2015 Hende med ponykræet: seriøst ? :Haha okay det ville jeg ik kunne holde ud smiley

• #15   10. jan 2015 Jeg kaster heldigvis aldrig op!! smiley

• #16   10. jan 2015 Emilie: Det sagde jeg også en gang, indtil jeg smagte snaps og alt for meget af det smiley

• #17   10. jan 2015 Jeg kan ikke lide snaps! Så det er ikke et problem smiley

• #18   10. jan 2015 Har ikke været i by men til store privat fester og også til fester på forskellige diskoteker osv...Da min omgangskreds er meget ældre en mig.

-Har da holdt venindens hår, men kan ikke klare det! Ville aldrig flippe ud over der var en der ramte mig med lidt bræk. Men hold kæft hvor ville jeg syntes det var klamt! Og skynde mig som dig ts og få det vasket af. smiley

Når du går i byen er bræk, røg og alkohol jo meget normalt! Og det skal man kunne klare. Der er heldigvis ryge rum mange steder, så dem der ikke kan med det slipper.

• #19   10. jan 2015 Emilie: Det kunne jeg heller ik, og kan stadig ik var bare meget fuld og ville holde den kørende og snap var det der var lige foran an mig smiley

• #20   10. jan 2015 C. sværke: Hva med dit tøj endelig røg det så ud smiley

• #21   10. jan 2015 Indtil videre har jeg selv kun ramt toilettet, når noget af det, jeg har haft indtaget skulle retur. Men nej, jeg tror umiddelbart ikke, jeg ville blive sur, hvis nogen brækkede sig på mig - men på den anden side, ville jeg nok også være lettere beruset, hvis det skete i byen, og i de tilfælde kan mit humør gå begge veje. Enten var der en, der ville få et møgfald, eller også ville jeg feste videre og være ligeglad smiley

Men har til gengæld en veninde, der ikke altid har været lige heldig, når hun skulle kaste op i byen. Den eneste gang, hun dog har ramt nogen, var hvor LOC kom og sang på et mindre diskotek - og det var selvfølgelig LOC him-self hun ramte ... Den eneste, der blev sur var LOC (forståeligt nok), men i vennekredsen er det nok blevet lidt mere en af de sjove druk-historier smiley

Kommentér på:
Har i prøvet det i byen ? :)

Annonce