{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Scooter vs. Kamera? {{forumTopicSubject}}

Ja, forestil dig du har et rimelig godt stykke til din hest, og kun har en cykel. Og forestil dig du lige har fået en hest, som du ønsker en del billeder af i god grafik, hvor du oven i købet har et stort talent for at tage billeder.
Hvad havde du gjort? købt en scooter, og nydt turen ud til hesten.
Eller købt et kamera, og taget en masse billeder? (Skal dog siges, at kameraet ikke lige frem er billigt)
Jeg synes turen ud til stalden, er et helvede rent ud sagt.
Virkelig en kedelig vej der ud.
Men jeg elsker at tage billeder, mest af dyr, men jeg har bare et talent der vil noget. Jeg har før i tiden benyttet mig af min telefon, som tager MONSTER gode billeder. Men nu vil jeg gerne have fat i et rigtigt kamera, som ikke slører osv. smiley
Del din mening, og ja det er meget nemt og sidde og skrive "Billeder, da billeder ikke kan beskrives" Sandt - Men jeg har hende jo i mange år endnu. Der i mod er jeg ikke meget for at kører en scooter, men alligevel det vænner man sig vel til?
- Er simpelthen så i tvivl.
Hjælp!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooter vs. Kamera?
  • #1   10. jan 2015 Jeg hav helt sikkert valgt kameraet smiley Jeg vil 100 gange hellere cykle og få noget motion og så have er godt kamera smiley

• Hanne B
    Hanne B Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 63
    #2   10. jan 2015 Jeg havde nu valgt scooteren..
    Så ville jeg spare op til kamaraet derefter, som du selv skriver har du den mange år endnu, og man bliver hurtig træt af at skal cykle hverdag (har selv været der) og ligepludslig mister man interessen ( det gjorde jeg ihvertfald indtil jeg fik scooterkort)
    Men jeg ved jo ikke hvor langt du har smiley jeg havde 10 km

• #3   10. jan 2015 Har ikke voldsomt langt igen, men jeg synes bare det er for langt for hver dag. Mest fordi, jeg ikke har interessen for at cykle.

• #4   10. jan 2015 Jeg vil købe en scooter, også sparet op til at købe et brugt kamera.

• #5   10. jan 2015 Jeg køber kun nyt kamera. smiley

• #6   10. jan 2015 Hvorfor?? De brugte er lige så gode som de nye.

• #7   10. jan 2015 Jeg havde helt sikkert valgt en scooter smiley Det er altså meget rarere end at cykle smiley jeg har selv haft en, og var også lidt ræd for at køre sådan en, men det vender man sig hurtigt til smiley

• #8   10. jan 2015 Måske gå på kompromis og købe en brugt scooter og et lidt billigere kamera smiley De modeller som er 3 generationer gamle er stadig super gode kameraer, og man kan ofte få dem for 2000-2500 kr. Så det havde jeg valgt smiley

• #10   10. jan 2015 Min kæreste er ved at finde en knallert/scooter til mig. Jeg har omkring 4,5 km ud til hesten, med bakker der bare siger klør 5.
    Ærlig talt, så ville jeg heller ikke kunne vælge, og alligevel, ville jeg selv sige scooteren, da jeg selv får mere glæde ved at tage ud til hesten, når jeg ikke skal bruge kræfter på at cykle hele vejen smiley

Men det er jo op til dig selv, hvad du inderst inde, selv vil vælge smiley

• #11   10. jan 2015 Hvor langt har du derud? smiley
    For jeg får cyklet omkring 24 km om dagen, hvilket jeg synes er nedern nogen gange, men motionen er god.

• #12   10. jan 2015 Jeg havde ca 15 minutter på cyklen ud til hesten, og jeg blev virkelig træt af cykle den tur, alt sammen kun fordi halvdelen af turen var opad Frederikshavns sejeste bakke, en lovlig scooter kunne knap nok trække deropad, (skide god motion for hesten!), udover mine helt fantastiske lårmuskler jeg har fået af de ture, så var der intet godt ved dem.. Desuden er jeg selv vild med at tage billeder, og havde en Samsung Galaxy S4 på det tidspunkt, som tager super gode billeder i ordenligt lys og stilstand, men ligeså snart der var bevægelse, blev de slørede.
    Så hvad tager du flest billeder af? Dressur, spring, bevægelse el. andet, så havde jeg valgt kameraet, men er det billeder af hesten på folden, hovedet eller andre stilstands (lidt bevægelse) billeder, så havde jeg valgt scooteren, hvis jeg var dig.
    Personligt ville jeg aldrig selv bruge penge på en scooter smiley

• #13   10. jan 2015 Trine: Sjovt nok har jeg også en samsung galaxy s4. Den er genial, men sløv til bevægelse. Vil have billeder under dressur. Og galop på marken.

• #14   10. jan 2015 Den er nemlig genial! Jeg har lige fået ny telefon, som er endnu mere genial, en Sony Xperia Z3 Compact, 20,7 megapixel kamera (S4'eren har vidst 13,? eller 16,?) og videoopløsning i 4k (ultra HD), den er fantastisk, men ikke rigtig afprøvet endnu smiley
    Jeg synes helt sikkert at du skal vælge kameraet så, det er jo nærmest en hobby for dig, så hellere bide tænderne sammen om den cykeltur, find noget skide god musik og kom så afsted smiley

• #15   10. jan 2015 Scooter, det gir en dejlig frihed generelt, ikke kun til hesten, men osse til mange andre ting.
    Da jeg i sin tid kørte meget scooter, kørte jeg 20000 om året, jeg kunne aldrig ha fået det til at fungere uden.

Men en mobil og et godt kamera, ka ik sammenlignes, overhovedet!!
    Jeg har selv godt kamera, og er aldrig tilfreds med mobilbilleder (12mp)

Men stod jeg i dit sted, havde jeg knækket koden til, hvordan jeg ku få begge dele smiley

Kommentér på:
Scooter vs. Kamera?

Annonce