664 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Gode ski steder? Gode ski steder?

Ja vi er jo som altid i rigtig god tid, når vi skal bestille ferie smiley (ironi kan forekomme)

Så er der nogle af jer der har nogle gode ideer til hvor vi kan tage hen? Gerne et sted med lidt udfordring! Og alligevel en baby barke eller to til min mor! smiley (hun er vildt bange for at stå på skii!)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode ski steder?
  • #3   8. jan 2015 Haha mange tak og i ligemåde smiley

• #5   8. jan 2015 Er lifterne sådan rimelig nye der eller? smiley

• #8   8. jan 2015 Hvor fedt!! Har du nogensinde været i Livigno? smiley

• #10   8. jan 2015 trysil i norge, kaltenbach i østrig og willinge i tyskland

• #11   8. jan 2015 Vi plejede at tage til Beitostølen, som er et skisted i norge :)! Der findes bakker og løjper til alle aldre og størrelser, alt fra blå til sorte(samtveje igennem små skove, hvis man er til det ;)), og enormt lange strækninger ned af bjergene. Absolut det sted jeg ville tage hen igen, hvis jeg fandt på at tage afsted.
    Der er to skicentre - det ene med mere 'familie venlige' bakker, trick udstyr, spring o.l., og det andet med nogen rimeligt hæftige sorte løjper. Der er dog et godt stykke imellem dem smiley

• #12   8. jan 2015 Jeg har været også været i Wagrain, men synes ikke området er specielt fedt.
    Fede pister får du i Frankrig.
    Vores yndlingssted er pt. Bad Gastein i Østrig - fordi man får meget for pengene og området er stort. Med liftkortet får du adgang til mange områder - bl.a. Flere funparks. Desuden har de Europas længste pist. Vi har været der i mange år efterhånden - både med mine brødre da de var mindre og nybegyndere, der er plads til de gode som min papfar (enormt dygtig. Har været på helikopter ture, hvor de bliver smidt af på toppen af et bjerg) og nu har vi min kæreste sted, som også er helt ny (-:

• #13   8. jan 2015 Maria
    Pister - ikke løjper (-; løjper er til langrend (-:

• #14   8. jan 2015 Pister så :P! Det er år siden jeg har stået på ski. Selvom der også er løjper til langrend - det er nok der jeg er gået galt smiley

• #15   8. jan 2015 Tak smiley
    Jeg er også bare sådan en sippet nørd (der bare slet ikke kan vente på årets skieferie!)

• #16   8. jan 2015 Min familie tager hvert år til Bad Gastein i Østrig. På selve Bad Gasteinerbjerget er der ret nemt at køre, og i bunden er der begynderbakker :). For de lidt mere øvede kan man tage skibussen eller tage turen på ski over til andre skisportsteder med lidt mere udfordring. Det plejer vi at gøre, men bor stadig i Bad Gastein for det er en dejlig by. Der er også Felsentherme, så der er også ret lækkert at tage ned og bade og blive forkælet smiley

• #17   8. jan 2015 Haha! Kan se min søster kom mig i forkøbet med at anbefale BG smiley

• #18   8. jan 2015 Avoiaz i Frankrig, er et helt fantastisk sted. Der er babybakker, og der er bestemt også udfordringer, samt funparker osv. smiley

• #19   8. jan 2015 Hemsedalen i Norge, eller tandådalen-hundfjellet, Sælen i Sverige er dejlige sted ermed mange forskellige bakke-niveau.
    Men er dog stor fan af syden, fordi man både får ski og varm sol.
    Var i Schladming sidste år, det var super varmt i uge 11, så varmt at sneen tøede.
    Vil dog hellere ha det lidt koldere og sneen så bliver liggende og ik bliver sjap.

• #20   9. jan 2015 Vi har været i Avoriaz 2 gange! smiley

• #21   9. jan 2015 Sorte sniger: Det er 5 år siden jeg sidst har stået på ski i Sverige, og allerede dengang synes jeg det var for 'småt' og let smiley

Kommentér på:
Gode ski steder?

Annonce