{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
299 visninger | Oprettet:

Første flytning. {{forumTopicSubject}}

I morgen flytter "min" 3-4 års ned på den lokale rideskole, så den kan lære lidt mere hvordan det er at være ridehest (;

Men jeg er så nervøs for at flytte den, at den for en dårlig oplevelse ud af det.
Den har hele sit liv gået sammen med sin mor, og to søster.
Dog har hun ikke rigtig sagt noget til at vi er gået tur alene, eller redet selv på banen og sådan noget..

Men ved flytningen kommer den jo til et nyt sted, nye omgivelser osv..

Hvordan ville i gøre flytningen af hesten bedst ?

tanken er at vi gør det når det stadig er lyst, og så vil jeg self. lægge hø til hende, og evt gå lidt i ridehallen om aften med hende (:

Nogen der har andre råd, historie eller andet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første flytning.
  • #1   1. jan 2015 Jeg flytter min 3 års her næste måned og han har heller aldrig været flyttet. Han har oplevet at dem i hans flok er kommet og gået, men der har altid været lang tid imellem så han har ikke rigtig oplevet det før. Vi flytter min op til en weekend så jeg kan bruge ekstra tid der ude og vi sørger for at han for en let dag. Jeg ville ikke tage den i ridehus den første dag, men vente nogle dage med andet end strigling og små gå ture rundt på gården endelig. De kan have meget svært ved at tilpasse sig når det er første gang og man skal ikke presse dem i så ung en alder:)
    jeg regner med at lukke min i ridehus en dag hvor der ikke er nogle andre heste i det så han kan få lov at te sig alene:)

• Jette
    Jette Tilmeldt:
    nov 2014

Følger: 1 Svar: 2
    #2   2. jan 2015 Syntes sagtens du kan gå lidt med hende i ridehallen hvis hun ikke virker for stresset eller at der er for meget uro derover. smiley

• #3   2. jan 2015 Prøv bare at slappe så meget af som muligt, så du viser hende at det ikke er farligt.
    God ide med at trække rundt i ridehuset smiley

Kommentér på:
Første flytning.

Annonce