{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gemme apps på SD-kort
  • #1   30. dec 2014 Alt efter hvilken model du vælger er det muligt .. Min far Samsung Xcover og der kan man ikke flytte apps. Men på min mors Samsung, min søsters sony og min htc kan man sagtens. smiley

• klaus H
    klaus H Tilmeldt:
    maj 2013

Emner: 1 Svar: 6
    #2   30. dec 2014 Det er ikke alle programmer man kan gøre det ved.
    Kig gerne på hvor meget hukommelse der er intern i mobilen. Jeg har 8gb og det er lige lidt nok selvom jeg har et micro sd kort på 32gb i. Jeg vil gå efter en med min 16 gb.

• #3   30. dec 2014 Selvom man flytter en app til SD-kortet, så er det ikke hele app'en der kommer derover. Kun dele af den. Men man kan jo så sørge for at alle billeder, musik og andet hejs bliver gemt på SD-kortet.

Derfor er det vigtigt at telefonen har en del intern hukommelse - og vigtigst af alt: At den er partioneret ordentligt. Nogle telefoner har 16 GB plads, men det er kun de 2 du kan få lov til at lægge programmer på. På andre har man fri adgang til 12 GB. Det er sådan noget man kan tjekke ved at gå ind i indstillinger og så den del med hukommelse. Eller håbe på at noget har nævnt noget om det i en test af telefonen.

• #4   30. dec 2014 Mange tak! Jeg må nok hellere ud i butikkerne og høre dem ad smiley

Kommentér på:
Gemme apps på SD-kort

Annonce