{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

pandebånd kommer ikke. {{forumTopicSubject}}

Jeg bestilte et pandebånd d. 7 november. Jeg bestilte det fordi der var tilbud og jeg ved hvem vedkommende er, så jeg var ikke i tvivl om at det nok skulle blive sendt.
Men det er bare ikke kommet endnu, jeg er sikker på at det på ingen måde er hendes hensigt at snyde mig, men altså hvor pokker bliver det af?
d. 26 november skriver jeg til hende og spørger ad hvor langt hun er, hun ser min besked men svarer ikke.
Jeg skriver igen d. 30, hvor hun skriver at der havde været ventetid på perlerne, men at det ville blive sendt senest d. 2 december.
D 15 december skriver jeg igen til hende, hvor hun skriver at det bliver sendt senest d. 17 december.
D. 22 december skriver jeg endnu en gang til hende om hvor det bliver af, der havde hun givet sin far pandebåndet som han så skulle sende for hende, men hun vidste ikke om havde gjort det endnu.
D. 27 december skriver jeg endnu en gang til hende, hun har set den men svarer ikke.

I mandags sendte jeg en pakke til en i jylland, hun modtog den tirsdag, og det var altså fra midtsjælland til nordjylland. Jeg venter på en pakke 25 km. væk, det skulle jo sådan set så heller ikke tage mere end én dag. Og jeg syntes det er utrolig flabet at hun første gang siger det bliver sendt senest d. 2 december, men at jeg i dag, d. 28 december endnu ikke har modtaget det.

Hvad pokker gør man? Jeg tror ikke på at hun vil snyde mig, men helt ærligt hvor svært kan det værer at gå hen i postbiksen og få sendt det pandebånd? Aflægger man et visit så man kan få det skide pandebånd, skal jeg bombarderer hende med beskeder eller skal jeg bare vente?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pandebånd kommer ikke.
  • #1   28. dec 2014 Hvis hun kun bor 25 km væk, hvorfor tager du så ikke bare hen og beder om pengene tilbage?

  • #2   28. dec 2014 Nina, fordi jeg kører på knallert smiley
    Men altså det er såmænd ikke noget jeg har tænkt så meget over før de sidste dage, jeg har jo bare tænkt at det nok kommer, meeen det ser åbenbart ud til at have lange udsigter.


  • #5   28. dec 2014 jaaa, det kunne da godt være jeg skulle tage et lille smut forbi måske så. Måske jeg kunne lokke søster til at kører mig, 25 km. på knallert er altså lidt langt..
    Men ja for det er faktisk ret irriterende,


  • #6   28. dec 2014 Mener at man siger post sendt efter d. 18 ikke kan garanteres at nå frem til jul?? Måske jeg husker forkert? Så reelt kan det være på vej, men forsinket.
    Men jeg ville personligt begynde at tvivle, så ja måske prøve endnu en gang at få et svar, og ellers så tage derud.


  • #7   28. dec 2014 Hvis hun stadig bor hjemme så ville jeg nok ringe og snakke med hendes forældre, du har vel adressen?

  • #8   28. dec 2014 Ellers skriv til hende at du hellere må snakke med hendes far så siden det var ham der skulle sende det.

  • #9   28. dec 2014 Belinda, det kan godt være, men havde hun nu sendt det første, eller bare anden gang hun havde sagt det så havde det jo ikke været problemer. Men d. 22 var det i hvert fald ikke sendt, så tvivler på at det er det nu smiley

  • #10   28. dec 2014 Nina, hun bor for sig selv og er 26 år, så desværre nytter det nok ikke så meget at sludrer med farmand.

  • #11   28. dec 2014 Tine: Nåre nej nej, altså vi er helt enige om at hun burde ha holdt hvad hun lovede, og det derfor burde være kommet. Og ja det lugter i min optik mere og mere.
    Men mit svar byggede på at d. 22 er sidste gang hun lovede at sende, ud fra dit opslag, og at hvis dette var rigtigt, kunne det være juleposten der gør det endnu ikke er komme, selvom du selv var heldigere med det du sendte mod Jylland.


  • #12   28. dec 2014 Belinda, det er selvfølgelig helt rigtigt smiley Og jeg jo egentlig heller ikke om det er sendt, men eftersom hun ikke svarer mig så går jeg bare ud fra at det er det nok ikke.
    Men nu har jeg skrevet til hende at jeg selv kan komme og hente det og så kan hun give mig portopengene tilbage, så må jeg se om hun svarer på den fætter smiley


  • #13   28. dec 2014 Hehe okay, det var bare siden du skrev at hendes far skulle have sendt det.

    Jamen så må du jo bede om pengene retur og sige du kommer efter dem.


  • #14   28. dec 2014 Manglende svar lugter altid, og om det er sendt eller ej er en ting, men det er alm. god service lige at svare, og ja egentlig også at holde sine aftaler. Kommer noget i vejen, burde hun selv kontakte dig og sige det ikke lige er kommet afsted, men kommer det, det bør ikke være sådan at du først får besked når du efterlyser din vare hos hende.

  • #15   28. dec 2014 det er jo det, nu venter jeg bare på et svar, og hvis det ikke kommer, ja så må jeg jo bare tage en tur derud alligevel smiley

Kommentér på:
pandebånd kommer ikke.

Annonce