{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sprogrejse. erfaring?
  • #1   26. dec 2014 Jeg har været med EF til Los Angeles/ Santa Barbara. Det var den fedeste oplevelse. Hvilket jeg kan takke EF for. De gør virkelig alt for at man får den oplevelse som man betaler for. smiley

• #2   26. dec 2014 Jeg var 3 uger i Oxford, England med EF. Det var en helt fantastisk og uforglemmelig oplevelse!
    EF var gode, men man kunne godt mærke, at de prøvede at sælge arrangementer til os. F.eks. festivaler, fester og andre aktiviteter. Der kom mange uventede udgifter.

• Frederikke A
    Frederikke A Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Svar: 3
    #3   27. jan 2015 Jeg har dog ikke været på sprogrejse, men jeg var 11 måneder i USA med EF (På High School), og er efter jeg er kommet hjem fra mit år i Minnesota (2012-2013) begyndt at hjælpe til hos EF som ambassadør. Derfor har jeg også sat mig ind i det med sprogrejserne og har hørt en masse gode udtalelser om det at være på sprogrejse med EF.

Arrangementerne er jo frivillige, så selvfølgelig vil det skulle kunne koste penge ud af egen lomme, og EF tilbyder dem som en hjælp for jer. Men ellers er ALT planlagt, og det vil klart være med til at booste det engelske og sprogets egenskab hvis du tager på sprogrejse til enten USA eller England, og f.eks. det tyske hvis du tager med EF til Tyskland - det spanske hvis du tager på sprogrejse til Spanien osv.

Hvis du vil afsted i længere tid end et par uger, kan du jo evt. tage et år eller blot et halvt år på High School (Det kan du både i USA, England osv). Det var hvad jeg selv gjorde, og det er et valg jeg aldrig har fortrudt. EF var gode til at hjælpe med på sidelinjen gennem hele opholdet, og arrangerede også flere ture mens jeg var derovre. Blandt andet var jeg også i Hollywood, LA, Vegas osv. med dem på en "Discovery Tour".

Du kan kigge mere på Sprogrejser fra EF her:
    http://www.ef-danmark.dk/lt/

Og på det at gå på High School (Hvis det har interesse) her:
    http://www.ef-danmark.dk/highschool/

Glæder mig til at høre, hvad du kommer frem til!
    Men grib chancen og tag på sprogrejse hvis det lyster! Du vil ikke fortryde det! Og du vil på din tur også møde nogle fantastiske mennesker og få venner fra hele verden! smiley

- Frederikke

Kommentér på:
Sprogrejse. erfaring?

Annonce