{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Kokosolie "hår" {{forumTopicSubject}}

Ved i om kokos olie kan komme ind i virkelig skadet og dødt hår? Altså sådan helt dødt hår...
- hvis ja så må i også gerne skrive en guide til hvordan kokosolien skal sidde i håret og hvor længe og hvad den gør for håret.
Hvis i også engang har haft en hårkrise som mig eller værre/bedre? Må i også gerne skrive hvordan i fik jeres hår nogenlunde/højt normalt igen hejst med kokosolie eller alm. Olie... "ikke alle de kemikaler" smiley

Mvh nora smiley

Ps hvad sker der hvis man også masser kokosolien i hovedbunden ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kokosolie "hår"
  • #1   22. dec 2014 Masser det godt ind og lad det sidde så længe som muligt for du sætter dit hår i fx en knold eller med en klemme smiley evt. Sov med det smiley

Når det skal ud igen så masser shampoo i før du kommer vand i for ellers kan det blive ret fedtet smiley

Kokosolie virker til ALT! Jeg bruger det både som hårkur, til at sætte hår med, ansigstcreme, håndcreme osv! smiley

• #2   22. dec 2014 kokosolie er et fantastisk produkt, jeg bruger det både som hårkur, til madlavning, til tandpasta og til rødme i huden. Det er et vidunderprodukt smiley

Somregelt smørre jeg kokolien i håret om aftenen, og sover med det natten over, dog ville jeg lægge et håndklæde på puden, da det kan være ret så fedtet at have med at gøre smiley
    Men der sker intet ved at det kommer i hovedbunden, det hjælper dog på mit skadede hår, da vandet der løber i rørerne her, gør at de fleste af os der bor i området taber håret.

• #3   22. dec 2014 Jeg bruger det til hårkur. Enten nogle timer med håret pakket i en plastikpose eller i natten over med et håndklæde over puden.
    min søn på 5 får nogen gange noget i hovedbunden der ligner arp. En gang kokos på nogle timer og en efterfølgende hårvask, så kommer det ikke retur de næste 6 måneder.
    har jeg tørre sprukne hænder gnider jeg dem i kokosolie og tager bomuldshandsker på natten over og det samme med mine fødder.
    Laver jeg sammenkogt med karrysovs svitser jeg kødet i kokosolie. Det giver lige lidt ekstra til smagen.
    Kokosolie kan altid findes i mit hus. Jeg har en til køkkenbrug og en til hud/hårpleje.

Kommentér på:
Kokosolie "hår"

Annonce