Kokosolie "hår" {{forumTopicSubject}}
Ved i om kokos olie kan komme ind i virkelig skadet og dødt hår? Altså sådan helt dødt hår...
- hvis ja så må i også gerne skrive en guide til hvordan kokosolien skal sidde i håret og hvor længe og hvad den gør for håret.
Hvis i også engang har haft en hårkrise som mig eller værre/bedre? Må i også gerne skrive hvordan i fik jeres hår nogenlunde/højt normalt igen hejst med kokosolie eller alm. Olie... "ikke alle de kemikaler"
Mvh nora
Ps hvad sker der hvis man også masser kokosolien i hovedbunden ?
aug 2007
Følger: 54 Følgere: 55 Heste: 11 Emner: 150 Svar: 1.447
Når det skal ud igen så masser shampoo i før du kommer vand i for ellers kan det blive ret fedtet
Kokosolie virker til ALT! Jeg bruger det både som hårkur, til at sætte hår med, ansigstcreme, håndcreme osv!
jan 2007
Følger: 59 Følgere: 50 Heste: 7 Emner: 3 Svar: 47
Somregelt smørre jeg kokolien i håret om aftenen, og sover med det natten over, dog ville jeg lægge et håndklæde på puden, da det kan være ret så fedtet at have med at gøre
Men der sker intet ved at det kommer i hovedbunden, det hjælper dog på mit skadede hår, da vandet der løber i rørerne her, gør at de fleste af os der bor i området taber håret.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 36 Svar: 1.110
min søn på 5 får nogen gange noget i hovedbunden der ligner arp. En gang kokos på nogle timer og en efterfølgende hårvask, så kommer det ikke retur de næste 6 måneder.
har jeg tørre sprukne hænder gnider jeg dem i kokosolie og tager bomuldshandsker på natten over og det samme med mine fødder.
Laver jeg sammenkogt med karrysovs svitser jeg kødet i kokosolie. Det giver lige lidt ekstra til smagen.
Kokosolie kan altid findes i mit hus. Jeg har en til køkkenbrug og en til hud/hårpleje.
Kokosolie "hår"