{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.044 visninger | Oprettet:

Hvordan afviser man sin ven pænt? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er desværre kommet i den situation igen, hvor en af mine kammarater er blevet glad for mig, altså fået følelser for mig, og vil ses som andet end bare venner.
Jeg er desværre rigtig dårlig til at afvise mine venner, da dette er sket et par gange før.
Hvor jeg desværre ik har den samme følelser, men self. Stadig gerne vil blive ved med at være venner.

Men hvordan gør jeg det?
De andre gange har jeg undgået emnet, hvor de er blevet skuffet over det, også er jeg blevet nød til at skubbe mig selv lidt væk fra dem, når de vil snakke igen og ses som venner, da jeg oplever de ik kan finde ud af det og ik altid forstår at jeg ik vil have en flirt eller for den sagsskyld blive deres kæreste, bare simpelt fordi jeg ik har de følelser for dem, en af mine gamle venner ville jeg ønske jeg havde han så godt ud, vi kunne bare så godt sammen og alt stemmede, men jeg havde bare ingen følelser for ham, og det har jeg altså heller ik for denne her fyr, det ved jeg, jeg kender mig selv med det efterhånden.

Hva gør jeg, han bliver sur hvis jeg ik svarer ham i løbet af dagen skriver jeg kan forstå en hentydning når jeg ik har svaret, dog har jeg bare ik vidst hva jeg skulle sige, da han skrev det hele til mig idag om eftermiddagen det kom faktisk ik som et chok, da jeg har haft det lidt på fornemmelsen.

Men når det er sagt, synes jeg kun jeg har behandlet ham, som en ven aldrig flirtet med ham, jeg kan dog godt flirte lidt venskabligt til fester, men det plejer mine venner at forstå er for sjov, da jeg tit joker med det.
Så jeg synes bestemt ik jeg har ledt ham hen til at jeg skulle være intr i ham.

Hva gør jeg, vil helst ik miste eller skubbe ham væk fra mit venskab, som jeg desværre har været nød til med andre fyre, der ik har kunne forstå det. smiley

(lang roman i know)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan afviser man sin ven pænt?
  • #1   16. dec 2014 Åh du er ikke alene smiley sidder i præcis samme båd, men tænker man bare må sige det som det er? (på en pæn og forståelig måde selvfølgelig?) smiley

• #2   16. dec 2014 det eneste og bedste du kan køre, det er og forklare ham tingene som de er,

• #3   16. dec 2014 Kærlighed bliver aldrig et venskab, venskab kan blive kærlighed. smiley

-Jeg har aldrig haft en bf, som ikke endte med og falde for mig, og jeg har i tiden mistede ufattelige mange venner på dette. Sig det som det er, bid i det sure æble.

• #4   16. dec 2014 kort og godt
    "Jeg ser dig som en VEN, jeg har ikke den slags følelser for dig"

ærligt og frit fra leveren.

• #5   16. dec 2014 Kort og godt er der nok ikke andet for end at sige tingene ligeud.

Når det er sagt, ville jeg måske også kigge lidt indad? Evt. spørge en veninde der kender dig godt. For tænker om du ubevidst udsender små signaler, som får dem til at tro du måske er interesseret? Altså for signaleret noget forkert uden du har lagt mærke til det? Jeg ville måske selv passe på med at flirte for sjov til fester, for selvom dine venner ved det er for sjov, skal der nok være en der alligevel opfatter det forkert., især hvis først der er begyndt at komme lidt følelser.
    Vil gerne skynde mig at sige, jeg bestemt ikke siger det er selvforskyldt eller lign, for det kender jeg dig ikke til, men blot et råd som måske kan hjælpe i fremtiden, hvis nu du netop ubevidst signalerer noget andet end du tænker. smiley

• #6   16. dec 2014 Mand dig op og sig det som det er smiley så må du tage det der følger som det kommer..

• #7   16. dec 2014 sig det som det er, og så giv ham lidt tid til at komme sig. gjorde jeg og vi har stadig kontakt og snakke ligeså godt sammen som før smiley

• #8   16. dec 2014 Tænker bare jeg hellere vil sige det til ham face to face da alt bare kan misforstås på en sms.
    Ville bestemt helst sige tingende som det er, jeg ved jeg ik har de følelser for ham og er helt sikker på jeg heller ik får, han er en super sød fyr, men ik noget for mig udover at være en ven. smiley

• #9   16. dec 2014 Belinda F: Kan godt se hva du mener at nogen med følelser kan opfatte det forkert, men jeg tænker ik så tit over at jeg flirter med fyre, hvis jeg flirter for meget ligger jeg slet ik mærke til det, da jeg bare er mig.
    Tror ik rigtig jeg kan lave så meget om der, da jeg har skruet det ned, da jeg havde en veninde der troede jeg flirtede med min bedste kammerat, som hun gik i seng med, men vi havde bare en intim joke kørende fordi vi selv havde været i seng sammen for et halvt år siden, hvor jeg forklarede hende at jeg på ingenmåder havde følelser for ham, men jeg skulle nok stoppe vores leg/joke hvis det gjorde hende dårlig tilpas.
    Så jeg synes jeg har skruet ned på det smiley

• #10   16. dec 2014 Det er også sket mange gange for mig. Vær gang har det været nogle af mine bedste venner, som jeg heller ikke ville miste.. Har fortalt dem at jeg ikke havde de samme følelser, men at jeg selvfølgelig gerne ville bevare vores venskab.
    Det virkede fint, på nær en der blev ved med at spørge om vi ikke skulle komme sammen. Det var ligemeget hvor mange gange jeg forklarede ham at jeg ikke følte noget for ham. Der blev jeg nødt til at sige at jeg var lesbisk - men så stoppede han da også med at spørge smiley

Men vær ærlig, og sig det som det er smiley

• #12   16. dec 2014 Men er ik det ik klogest at sige til face to face?
    Synes tit folk misforstår ting på sms smiley

Kommentér på:
Hvordan afviser man sin ven pænt?

Annonce