{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

blog navn? {{forumTopicSubject}}

hej alle hestefolk! smiley

mig (Henriette) og min ven Lion havde tanken om at lave en blog.. men inden vi overhovedet kan komme i gang skal vi jo bruge et navn? men vi er begge helt tomme af ideer så vi aner ikke hvad vi kan kalde den? så det jeg prøver at spørger om er.. smiley

har i nogle ideer? bare kom med en masse smiley

vi er begge allround rytter, men vi ligger nok mest henne af mod spring men jae smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blog navn?
  • #1   14. dec 2014 Jeg tænker lidt at hvis i ikke kan komme på et navn i er helt sikre på, så vent og brug ventetiden på at tænke over hvad i vil med bloggen, hvad skal den handle om, hvor meget tid vil i bruge på den og hvor ofte - så finder i sikkert på et godt navn.

    Jeg har selv en facebookblog og en hjemmeside, men jeg brugte så ret lang tid på at tænke over om jeg nu skulle gøre det eller ej og så var jeg ikke spor i tvivl om navnet da tiden kom hvor jeg så skulle oprette siden.


  • #2   14. dec 2014 den skal handle om vores hverdag, de ponyer vi arbejder med, vores egne, stævnerne vi kommer ud til smiley

  • #3   14. dec 2014 Prøv at tænke endnu mere specifikt - hvordan er jeres hverdag, hvad er den påvirket af, hvordan fungerer det, hvad er det for nogle ponyer, hvorfor har i dem, hvilke stævner, hvorfor lige de stævner... og hvordan vil i fortælle om det?

    Personligt springer jeg over de blogge der feks. fortæller om noget der kunne være fedt sådan her: "I dag sprang jeg på hesten og den var dygtig!"


  • #4   14. dec 2014 jaerh! tak, så er der en masse at tænke over!
    Jeps.... det er jeg helt enig i! men det der med navnet... jeg ved simpel hen ikke hvad man kan bruge der, hvor det skal jo ikke bare være "os og hestene" de sider springer jeg også tit over, da det tit er de opdateringer som du siger... smiley




  • #5   14. dec 2014 Ja, det er faktisk et stort projekt :3

    Jeg brugte faktisk et år på at spekulere over om jeg nu ville det eller ej og hvorfor, jeg nu ville det. Hvad er meningen/pointen, hvad får man ud af det og er det dét værd.

    Når i så finder et godt navn, så sov lige på det og mærk efter om det stadig er dét navn, for laver i den på facebook, så efter 200 likes (er det vist), så kan i ikke bare sådan lige ændre navnet.

    Et par andre tips er at sørge for gode billeder - man behøver ikke have et spejlrefleks (mit kamera har feks. kostet 300 kr), men slørede utydelige billeder konstant er ikke fedt at se på.
    Når det gælder tekst, så ikke for mange smileys, udråbstegn og ting man vil fortryde at have skrevet. Alle mulige og umulige folk kan jo se din blog... og så hverken en for kort tekst eller for lang, jeg har ikke personligt tid eller overskud til at læse små noveller hver dag smiley


  • #6   14. dec 2014 Jeg er selv blogger, og er langt fra aktiv hverdag. der kommer måske 1 - 2 opslag i ugen, da jeg fremtrækker og skrive nogle korte noveller med en masse fylde og lærerigt for mine følgere. Billeder har jeg selv med spejlrefleks kamera. Jeg kan maxs 1 gang i måneden lave et "plat" opslag. Som bare målretter et lille billede og et par linjer tekst fordi dette gjorde mig glad at se eller ligene.

    Jeg er typen der ikke skjuler noget for mine følgere, det eneste der ikke oplyses er bopæl samt mit fulde navn af personlige årsager.

    Mit navn er måske lidt dumt? Jeg hedder Lene & Langsigen Flint, det fremtrækker jeg og have på traileren, jakker, dækkener osv... smiley

    Hav et mål med siden, jeg arbejder med unghest og skriver meget om grund træning, de 7 lege og hms. Det udvikler sig jo så over til mere ridning med tiden.



  • #8   14. dec 2014 Bettemus: hvad hedder du?

  • #10   5. mar 2015 "Golden Santhos" vi har altid masser af gode give aways smiley

  • #12   5. mar 2015 Kig inde på siden - dem der er i forvejen har så meget kærlighed smiley hvis man læser med nede fra starten vil man også kunne sætte sig ind i hele historien smiley

Kommentér på:
blog navn?

Annonce