{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
414 visninger | Oprettet:

Opdatering IGEN! {{forumTopicSubject}}

Ja så har jeg været hos en ortopædkirug og har fået tjekket mit knæ. Jeg har nu fået afvide at jeg skal til en scanning inden jul og så får jeg afvide hvad der er galt med mit knæ. Kirugen sagde at det enten var noget med min minisk eller mine sener i knæet som der var smadret.

Jeg venter nu bare på at få en 100% dato smiley

Jeg må ikke rigtig ride men jeg skal starte stille op, da hvis jeg har en ''kronisk'' skade så kan det inde i mit knæ ikke ødelægges mere end det er i forvejen.

Så nu må jeg IGEN vente og høre høre hvad de siger til mit knæ ENDNU en gang.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering IGEN!
  • #1   11. dec 2014 Øv...
    Jeg fik lige at vide i tirsdags at jeg skal opereres i knæet en gang i 2015... smiley

• #2   11. dec 2014 Jeg skal opereres i Januar på Rigshospitalet... Men det er heldigvis noget godt smiley

• #4   11. dec 2014 jeg har så været igennem to operationer. og resultatet er blevet ganske godt, hvis man dog kan se bort fra lidt smerter hver dag, og det ene ben, har jeg så 8 procent varrig skade på. men i forhold til hvad man forventede er det blevet ganske godt smiley held og lykke med det.
    ps. red første gang to mdr efter 2. operation, og faldte desværre af pga dårlig balance og manglende styre i benet. så brækkede ryggen, forskubbede kravebenet og fik en ordentlig hjernerystelse. så lyt endelig til hvad lægen siger med at starte stillle op, jeg lærte det ihvertfald på den hårde måde, og det er år siden nu.

Kommentér på:
Opdatering IGEN!

Annonce