{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Kender du Mickey? {{forumTopicSubject}}

Nu er det så min tur til at efterlyse en hest.

Jeg red for nogle år siden Mickey, for en lokal mand.
Jeg blev senere hen tilbudt at købe ham, da han skulle sælges, med takkede nej, da jeg syntes 15.000 var lige lovligt meget for en hest uden papirer, som ikke på tidspunktet var i nogen form for kondition, og som jeg selv havde lært alt udover skridt. (Hertil skal det siges, at han stadig ikke kunne alverden; han kunne skridte, trave og galopere. Sprang ham én gang 1meter, før han kom ud af kondi)
Derudover ønskede jeg mig en hest, jeg kunne komme "langt" med, i rideverdenen.

Mickey blev solgt til en hestehandler, og jeg har siden set ham til salg på nettet en enkelt gang, og en anden gang blevet spurgt ind til hans personlighed, da nogen overvejede at købe ham. Fandt aldrig ud af, om de købte ham.

Jeg er nu nået dertil, hvor jeg virkelig er begyndt at savne det store brød. Det er så slemt, at jeg ikke engang kan falde i søvn om aftenen, fordi jeg tænker på ham.
Selvom jeg er umådeligt glad for min "smarte" DV, er jeg nået til et punkt hvor det eneste jeg brænder for at tryghed og hygge - både i form af "koncentreret" ridning, men også i form af bare at tulle rundt og lave ingenting.

Selvom jeg ikke pt. har midlerne til at holde hest nr. 2, så ønsker jeg brændende at finde frem til Mickey igen, om ikke andet bare for at vide, at han har det godt, og eventuelt følge lidt med i hvordan det går med ham.

Jeg har ingen anelse, om han stadig går under navnet Mickey.
Da jeg red ham, blev han kaldt Sir Mickey, mens der på hans pas kun stod "Mickey."

Mickey er (så vidt jeg fik fortalt) fra 2005, og er lige omkring 150 cm høj, måske 152.
Flere billeder af ham kan ses i mit galleri.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kender du Mickey?

Annonce