{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Vi har NISSER!! {{forumTopicSubject}}

Ja, der sker mæææærkelige ting her på Kastaniely... smiley

Først skete dette i går morges (Der er lidt mørkt da de lige var blevet lukket ud), det er altså MANGE år siden den sidst har gjort det smiley (Beklager min stemme på begge videoer, er syg og har næsten ingen stemme)

https://www.facebook.com/video.php?v=765098333538596&set=vb.468796469835452&type=2&theater

Få timer efter kommer jeg ud på folden og ser dette:

https://www.facebook.com/video.php?v=765211493527280&set=vb.468796469835452&type=2&theater

Hvor er det overhovedet muligt? smiley


Hvad siger i, bør jeg lave risengrød og sætte det op på loftet - just in case? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har NISSER!!
  • #1   4. dec 2014 Tja..ved ikke hvad jeg skal sige.. Havde det været før nogle dage siden ville jeg have sagt nogle andre laver sjov med dig.. Men i tirsdags oplevede jeg om min datter noget vildt underligt noget... Stutteriets ejere var inde og spise aftensmad i mens jeg og Isabella ordnede Tindurs boks og hove. Han stod i spiltovet ved siden af boksen og en anden hest har boks ved siden af han hvor der er to vinduer, et bagved spiltovet og et i boksen hvor den anden hest stod. Li pludselig hoppede begge heste af forskrækkelse og for væk fra vinduet... Jeg er eneste opstaldet så der er ingen andre der.. Isabella mente hun så nogle kikke ind af vinduet.. smiley Isabella blev lidt forskrækket så jeg fortalte det nok var nisser.. Hvad det var ved jeg faktisk ikke men ingen mennesker i hvert fald..

    Mvh TT


  • #2   4. dec 2014 hehe nisserne har det vist sjovt:) for hjemme hos mig kommer der nogle ind af døren og siger hej ligesom min far, men jeg går ud og kigger der er ingen og lidt efter kommer min far hjem fra arbejde og så spørger jeg ham om det ikke var ham der kom hjem og sagde hej for 20 min siden. Men det er det ikke smiley mystisk smiley

  • #4   4. dec 2014 Jeg har også haft nisse engang i oktober for mange år siden, der gjorde det samme med min hests dækken (-;

Kommentér på:
Vi har NISSER!!

Annonce