{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

clara H
clara H
Tilmeldt:
29. nov 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

drømme hesten {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har her for et halvt år siden stoppet på min efterskole havde gået der i 2 år men på de to år havde jeg gået og trænet en af hestene jeg startede med at hade den hest men efter hånden begynde jeg at holde af den dumme pony og endte med at jeg kunne alt med den jeg stolte på den og den stolte på mig
men da jeg stoppede på efterskolen blev jeg tilbudt at købe hende men måtte takke nej pga dårlig økonomi og fordi jeg vil have en stævne hest og det er den ikke jeg fortryde nu vær dag at jeg ikke sagde ja til at købe den for jeg finder ingen som den jeg kigger ofte efter min første hest/pony men vær gang jeg finder noget der måske er noget for mig mister jeg alt lyst til at vide mere og bliver ked af det for jeg går bare og drømmer om at efterskole hesten vil blive min og tanken om hun bliver en andens dræber mig næsten

er der nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre skal jeg bare komme vidre og bide i det sure æble eller spare sammen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drømme hesten
  • #1   29. nov 2014 Hvis du ikke har råd - så lad vær... Noglegange bliver man nødt til at give slip, selvom det er hårdt.

    Men hvis du har råd om nogle måneder og får en fast økonomi kunne du sagtens smiley


  • clara H
    clara H Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   29. nov 2014 det er nemlig det jeg regner med at have pengede til januar men da jeg starter på dyrepasser uddanelsen til januar vil jeg blive tvunget til at flytte den nogle gang og den er en meget usikker pony omkring nye omgivelser så er bange for at det vil gå helt galt ikke at det ikke vil kunne overvindes i sidste ende men den skal jo også kunne trives

  • #3   29. nov 2014 Hvorfor skal den flyttes?

  • clara H
    clara H Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #5   30. nov 2014 først til rts i 11 måneder og der efter til 2 forskellige praktik pladser som jeg skal være på et år af gangen og nogle måneder mellem de praktik pladserne skal jeg vare på skolen derefter hjem til mig selv(jeg skal bo på skolen når jeg er der) af hvad jeg har fået forklaret


  • #6   30. nov 2014 Har haft det på præcis samme måde dog med en rideskolehest som jeg havde redet 1½ år på og var blevet helt forelsket i også...
    Han skulle sælges fordi han ikke egnede sig som rideskolehest, hvilket han heller ikke gjorde...

    Jeg fik at vide 3 dage før han blev henten at han skulle til hestehandler... Jeg var knust, jeg kunne ikke tænke på andet de 3 dage, og dagen før blev jeg tilbudt at købe ham meget billigt, men vi havde ikke pengene til det...

    Jeg har hver eneste dag siden klokken 11:57 den 2. december 2013 savnet ham, og gør det stadig i stor grad, og sidder og småtuder for mig selv mens jeg skriver det her...
    Men det der pinte mig mest var at han helt frem til august i år stadig stod hos den hestehandler, står der nu heldigvis ikke mere. Hvad der er blevet af ham har jeg ikke turde finde ud af... Jeg ville ikke kunne bære hvis han var solgt til ny rideskole eller aflivet fordi de ikke kunne komme af med ham, så jeg går og tror fuldt og fast på at han har det godt, ligesom han fortjener smiley

    Jeg har givet slip på ham, men det har taget mange dage hvor jeg hele dagen bare har ligget i sengen og grædt... Men nu, hvor han ikke står tilsalg længere, tror jeg på at han har det godt hvor end han så er :')


    Man kommer videre med tiden, det er jeg sikker på... Man er ikke synderknust resten af sit liv, man savner dem stadig, men det fortsætter ikke med at være så ulideligt smiley

    Evt. prøv noget fast part, det hjalp mig, og så det at han har nogenlunde samme temperament som ham der er væk, hjælper på det smiley
    Det hjalp mig meget smiley


  • clara H
    clara H Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   30. nov 2014 jeg har prøvet med part på nok den mest fantastiske vallak lige sådan en hest næsten alle drømte om i starten men jeg kunne ikke klare at træne en anden hest og ende med at gå helt ned pga at jeg gik og var ked af det det meste af tiden og måtte også stoppe min 10klasse
    (ved at nogen synes det lyder overdrevet men den efterskole valgte præcis den hest fordi vi begge var meget usikre på os jeg snakkede ikke med nogen hun hjalp mig igang og jeg lærte den at slappe af og stole på andre mennesker)


  • #8   30. nov 2014 Hmm... Ja, jeg ved hvordan det er... Måske bare en pause fra heste helt så vil hjælpe på det?
    Evt husk billeder af den på værelset, mobilen what ever, bare så den altid på en eller anden måde er med dig smiley


  • #9   30. nov 2014 Men hvis det er en hest alle drømmer om, er det måske ikke den hest DU drømmer om? Man kan godt elske flere heste samtidig, men jeg ved med mig selv at jeg skal have en hest der siger mig imod. Ikke en hest som bare gør hvad man siger, det goder jeg ikke. Det bliver for kedeligt i længden smiley

  • clara H
    clara H Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #10   30. nov 2014 bettemus
    ja altså selvfølgelig det bare svært at tænke på tit men føler bare jeg har svært ved at finde den specielle kontakt der var med hende til andre heste det føles fuldstændigt forkert at øve tricks,ride med/på andre heste eller ponyer som der var hende men er da sikker på at det ville komme og vidste 100% da jeg var begyndt at træne hende at det vil blive smerte fuldt at sige farvel men havde håbet at det ikke tog så langt tid at lade var med at få tåre i øjne når man kigger billeder.....

    Awesome K

    faktisk lige præcis sådan en hest jeg altid har ønsket mig omkring udsende og evner men den havde bare ikke nok af sin egen personlighed


  • #12   30. nov 2014 Personligheden skal altid følge med, nogen vil bare have en stævnehest som de kan ride rundt på som de kun vil for stævnernes skyld, intet andet...
    Men de fleste, og du er nok en af dem, vil gerne have en ven også. En ven gør ikke bare som man siger, de giver også modspil til en og siger fra. Det er for mig i hvert fald nødvendigt ved en hest smiley
    Jeg gider ikke dem "uden" personlighed som bare er en hest som bare gør hvad man siger altid og hele tiden og ikke er lidt speciel smiley


  • clara H
    clara H Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #14   30. nov 2014 det ved jeg at den ikke er der som at knipse med fingrene(mest af alt jeg kan ikke knipse) men det er ikke hyggeligt eller rart at være i det selskab jeg føler at alt jeg gør med en anden hest er forkert men ja jeg bide i det sure æble og tage mig tid til at kommer vidre

    P.S bettemus eller ponyen i orange din blog på FB er ret hyggelig har fulgt med i nogle måneder(et lille side spring)


  • clara H
    clara H Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #16   30. nov 2014 jeg kan da gøre mit bedste tror bare ikke jeg kan tage afstand fra heste da jeg er i erhvervspraktik i en stald men er mit bedste ikke godt nok er det sur røv for mig smiley

    når det er ikke at jeg ikke vil skrive men jeg skal stå sjap kl.06 i morgen tidlig på min praktik og læsse heste så jeg må heller til at komme i seng smiley


Kommentér på:
drømme hesten

Annonce