{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Opdatering vedrørende mit knæ :) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg lavede jo et indlæg for noget tid siden som omhandlede mit dårlige knæ smiley

Link: http://www.hestegalleri.dk/forum/off-topic/1065716-hvad_skal_jeg_goere_med_mit_ben

Jeg har nu været hos lægen og jeg har fået et par ting afvide smiley

Jeg er jo 16 og lægerne har først fundet ud af nu at jeg er hypermobil.. Det er jo noget lort.. smiley

Der kan være 3 årsager til at jeg har så ondt som jeg nu har.

1) Det kan være noget med en slimhinde i mit knæ som skal trænes/rettes op at en fysioterapeut hvor jeg så skal have nogle øvelser som jeg kan lave herhjemme.

2) Det kan være noget med min den inderste menisk som kan være flækket/ødelagt og jeg skal så til en (et eller andet) Kirug som skal afgøre om jeg skal opereres og have fjernet den inderste menisk.

3) Jeg skal have noget træning feks. svømning nogle gange om ugen for at jeg kan få trænet et eller andet om i alle mine led så jeg ikke kan overbøje dem (pga. min hypermobilitet)

Ja alt i alt kommer forløbet til at foregå sådan her:

Jeg skal først og fremmest til en (et-eller-anet) Kirug som skrevet længere oppe skal vurdere om jeg skal opereres og have fjerne menisken og hvis jeg skal opereres skal jeg så til genoptræning efter operationen.

Hvis det ikke er så slemt at jeg skal opereres skal jeg til en fysioterapeut og til at genoptræne muskler m.m. i mit knæ og at han/hun måske kan hjælpe mig med at få bygget noget op i mine led.

- Ja her er den opdatering som flere har spurgt efter smiley

- Jeg er selvfølgelig ked at at det er gået så galt som det er, men her kan i høre om hvad der skal ske fremover smiley

Når jeg får mere afvide skal jeg ok skrive et par opdateringer mere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering vedrørende mit knæ :)
Kommentér på:
Opdatering vedrørende mit knæ :)

Annonce