Det store Spejder/FDF emne! {{forumTopicSubject}}
Okay, lad os hellere oprette et separat emne i stedet for at fylde de andre emner med vores snak omkring spejdere og FDFere.
Jeg er meget nysgerrig efter at møde flere af jer rideintresserede spejder tøser, så mon ikke vi kunne starte med at sige lidt om os selv inden vi kaster os ud i spejder vs. FDF, snak om alt og intet og den slags?
Så kan jeg godt åbne ballet med en præsentation af mig.
Jeg er 15 år og har været FDFer hele livet. Jeg er lederbarn, idet min far har været FDFer siden han var 7 år gammel. Jeg er medloem af Skovlunde som jeg tror flere FDFere har hørt nævt et par gange. Ellers kan jeg sige at vi er ca. 160 medlemmer og havde alle hovedrollerne (William, Cecilia og Pyt) i 2011 landslejren fra vores kreds ('William' (som hedder Mikkel) er pt. min leder btw).
Jeg er en del af et Senior hold på 12 som udelukkende består af de nuværende 9.ende klasser.
Så har jeg været to gange på PE seniorvæbnerkursus og en enkelt gang på Seniorkursus VORK - hvis du var med i efteråret 14, så hørte du vist om "light my fire"? det var mig som er "hende light my fire pigen".
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 70 Svar: 1.380
Men altså .. hvad som om det er FDF eller rent faktisk en del af spejderkorpset .. Den eneste forskel er at FDF ikke er registreret i spejderkorpset, men vi laver i bund og grund det samme ..
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
Selv har jeg i min aktive tid været tropsleder, og assistent i de andre afdelinger.
De fleste år har det været i Sofiendal gruppe og i Kong Hans gruppe i Aalborg.
De sidste mange år, har jeg været med til at vedligeholde Rosenholt Spejdercenter i Dronninglund Storskov
Jeg er ligeglad med hvad del af friluftbevægelsen man er en del af, bare værdierne er bevaret, og ingen tror de er bedre end de andre
apr 2013
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 760
Lige pt er det spejder spejder spejder og atter spejder på mit program
her i weekenden tar jeg til København og mødes med mine venner fra PLan(spejder kursus). Vi bliver 39 ud af 74.
Ud over det, har jeg mødt mine bedste venner og min kæreste igennem spejder, så er ret glad for at jeg er spejder spammer gerne tråden med billeder hvis det er okay, men her for i lige et fra PLan
apr 2013
Følger: 39 Følgere: 35 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 760
http://m.youtube.com/watch?v=O6yuWjKKPBI
nov 2014
Følger: 1 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 11
Jeg er 13 år gammel.
Jeg har været FDF'er i 2 år (Sverige). Osv (
Jeg har været Pige spejder (I en lille kreds i Norge ) Som hed Smydt-Smudt.
Jeg har været leder for de små i 1 år Ca.
& Skal nok gå til FDF i Silkeborg/Silkeborg 2. kreds...
Jeg kan ikke se hvorfor S Vs F ;). Vi kan lige så godt sige. SF - Seje Fisk .
Jeg har da mange venner som er spejder . & min kæreste Legolas, er da os spejder ;)...
JEG ELSKER SPEJDER & FDF!. & SNOBRØD . Selvom vi ikke lave det så tit
nov 2014
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 7 Heste: 3 Emner: 104 Svar: 1.739
Jeg mødte her i efterårsferien den dreng der nu er gået hen og blevet min kæreste på en Seniorkursus VORK som er fra Silkeborg - syntes klart du skal melde dig ind det ville da være så fedt! Specielt fordi du har nået alderen hvor man kan begynde at deltage i de første kurser hvilket virkelig er årets højdepunkter!
Camilla: Det er for os mest af alt en Joke - vi tugter også hinanden fordi jeg har været på VORK og de andre på min alder valgte SKS da vi var på seniorkursus, så den lille hyggelige rivalisering kører alle steder
mar 2011
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
mar 2011
nov 2014
Fedt!!. Jeg tror os jeg skal gå der . der er 99 % Chance:).
Har plaget min Mor & far .
mar 2011
Det store Spejder/FDF emne!