708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjælp til jobsøgning Hjælp til jobsøgning

Jeg har i den seneste par måneder søgt job, desværre uden held. Derfor har jeg nu brug for jeres hjælp. Jeg søger konstruktiv kritik, da det eneste mine forældre kan sige er: "Jamen det ser da fint ud", men alligevel har jeg endnu ikke et job.

Jeg har fundet en jobannonce, som jeg synes lyder lige som noget for mig: http://www.ofir.dk/Resultat/lagermedarbejder-julen-2014-lja-4810690.aspx?jobId=LJA-4810690&list=SearchResultsJobsIds&index=10&querydesc=SearchJobQueryDescription&viewedfrom=1

Til den har jeg skrevet en ansøgning, og det er her I kommer ind. Hvad kan jeg gøre bedre? Jeg smider et godt billede af mig afsted sammen med ansøgningen.

Angående stillingen Lagermedarbejder Julen 2014

Let til smil, lyst til at lære, en stålstat vilje og masser af energi er mine fire bedste egenskaber! Jeg er en 19 årig pige, som søger nye udfordringer. Efter tre gode år er jeg student fra Midtfyns Gymnasium. I halvanden år har jeg ventet på, at kalenderen siger 2. februar 2015, for der skal jeg nemlig til Gardehusarkasernen i Slagelse og aftjene min værneret i 12 måneder, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til. I mellemtiden søger jeg et arbejde.

De seneste to somre har jeg arbejdet på Langelandsfestivalen i en burgerbod. Her lærte jeg at være effektiv og samtidig bevare det gode humør i stressede situationer. Jeg er både god til at indordne mig i et team og til at være selvstændig. Jeg har ikke noget imod at have travlt, faktisk vil jeg langt hellere have travlt, end at kede mig. Jeg sætter en ære i at udføre et ordenligt stykke arbejde. Hvis jeg ikke gør det, ender jeg i stedet med dårlig samvittighed.

Jeg ser frem til at høre fra Jer!

Med venlig hilsen
Merethe Neland

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til jobsøgning
  • #2   24. nov 2014 fokuser mindre på hvad du skal efter og mere på hvorfor jobbet er lige dig smiley

• #4   25. nov 2014 Tusind tak for jeres svar. Jeg har rettet lidt i min ansøgning. Er det bedre nu? (:

Angående stillingen Lagermedarbejder Julen 2014

Let til smil, lyst til at lære, en stålstat vilje og masser af energi er mine fire bedste egenskaber! Jeg er en 19 årig pige, som søger nye udfordringer. Jeg blev student fra Midtfyns Gymnasium i sommers og har allerede nu en plads på Gardehusarkasernen i Slagelse pr. februar 2015. Derfor søger jeg et midlertidigt job, hvor jeg kan komme ud på arbejdsmarkedet og få nogle erfaringer. Jobbet som juleassistance vil være optimalt for mig.

De seneste to somre har jeg arbejdet på Langelandsfestivalen i en burgerbod. Her lærte jeg at være effektiv og samtidig bevare det gode humør i stressede situationer, hvilket jeg tænker er nyttigt, når man arbejder som lagermedarbejder i julen, hvor der som regel er travlt. Jeg er god til at indordne mig i et team, men når der er behov for det, har jeg et godt overblik og kan sagtens arbejde selvstændigt. Jeg kan godt lide at have travlt og sætter en ære i at udføre et ordenligt stykke arbejde, så jeg hver dag kan tage hjem med god samvittighed.
    Jeg kan bidrage med godt humør, lyst til at være grundig og effektiv, og ikke mindst en holdning om at alt jeg ikke kan, kan jeg lære!

Jeg ser frem til at høre fra Jer!

Med venlig hilsen
    Merethe Neland

Kommentér på:
Hjælp til jobsøgning

Annonce