{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Må de det??? {{forumTopicSubject}}

Jeg betilte d. 13/11 i palle med halm piller fra Danish Aggro online shop.
Onsdag d. 19 modtog jeg en telefon besvare besked, fra leverandøren om at han ikke kunne levere pillerne da der var en bro på 3,7 meter han ikke kunne pacere.

Fredag d. 21 modtager jeg en faktura fra Danish Aggro, jeg ringer dem op for at få mine penge tilbage det drejer sig om 2300 kr.
Der er hende der sidder med de sager lige gået hjem, jeg beder dem om at give hende en besked om at ringe mig op mandag morgen og sender dem også en mail for en sikkerheds skyld.

Idag mandag modtager jeg intet opkald eller svar fra min mail, ringer op til dem igen og bliver endelig stillet om til hende der tager sig af det.
Hun siger så til mig at hun ikke kan frigive mine penge, fordi de ikke har fået besked fra leverandør firmaet om at den palle ikke er leveret.
Og at der må være sket en fejl hos dem.

Må du godt tilbageholde mine penge fordi de ikke har styr på hvad der er sket?
Jeg har ikke modtaget den vare jeg har bestilt så er det vel ikke mit problem at de ikke kan hitte rundt i hvad der er gået galt?

Har ikke mulighed for at købe nye piller før jeg får mine penge og har nu gået i 2 uger uden.
Som i nok kan regne ud er det lidt kritisk med boksene nu.

Nogle der kan være behjælpelig i denne sag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må de det???
  • #1   24. nov 2014 Har ikke været ude i lign. situation, men det er vel deres ansvar at holde styr på/kontakte leverandør, da det er dem der tilbyder leveringen.
    Så jeg ville da klart bede dem kontakte leverandør, og derefter have dem til at tilbage betale pengene med det samme.

Jeg er dog ikke 100% inde i, hvordan og hvorledes det fungere - men det lyder mest logisk for mig, da det er dem der tilbyder ydelsen….

• #2   24. nov 2014 Teknisk set kan alle jo komme og sige "Jeg har ikke fået mine ting, må jeg få pengene tilbage" også selvom varen er ankommet. så jeg kan godt forstå at hun ikke må give dig pengene uden at vide om du egentlig taler sandt. Jeg ville få en dialog igang mellem Leverandøren og Danish Aggro så du kan få dine penge igen eller finde en løsning for at få pallen leveret.

• #3   24. nov 2014 Nej men for mig lyder det meget underligt at leverandøren ikke har kontaktet dem efter at have ringet til mig og intalt en besked hvor han fortæller han ikke kan levere dem?
    Så er han da vel kørt tilbage med dem,må man gå udfra?

• #4   24. nov 2014 Som regel skriver man jo under på, at en leverance er afleveret. Jeg kan ikke forestille mig, at de må tilbage holde dine penge.
    Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte forbrugerrådet og spørge, hvordan du skal forholde dig. Du kan finde info på forbrug.dk. smiley

Kommentér på:
Må de det???

Annonce