{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.554 visninger | Oprettet:

SRP - Ku Klux Klan {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg er i en lille smule panik, efter at have ændret mit emne til SRP her til aften - og jeg har sidste vejledning på mandag smiley
Men sådan går det jo, når man ikke er så interesseret i det emne, som man troede, at man ville være smiley

Men det jeg vil spørge jer om er, om der er nogen af jer, som har nogle ideer til fokuspunkter, evt. problemformulering, film, tekster, spørgsmål til emnet som I undrer jer over eller bare noget brugbart? smiley

Jeg har tænkt på, at redegøre for ku klux klans oprindelse og derindunder snakke om de sortes rettigheder.
På alle områder udover dette, er jeg mildest talt helt blank....
Alt hjælp modtages SÅ gerne!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SRP - Ku Klux Klan
  • #1   16. nov 2014 Film : Mississippi burning! Den er rigtig god!

• #3   16. nov 2014 Nu kunne det jo være rart at vide om du har taget samfundsfag og historie eller sådan noget. Alt efter hva du har som fag, så synes jeg udviklingen fra slaver og til i dag er spændende, og hvordan der stadig findes slaver mange steder, bare på andre måder. Her tænker jeg for eksempel på børnesoldater. Dette ville jo gå ind som samfundsfag hvor du kan perspektivere til noget i dag.
    Og så kunne du jo tjekke om hvor i USA, og verdenen folk er mest racistiske og kristne i forhold til de andre of hvad årsagen er. F. Els er Mississippi og Texas, Alabama jo steder der er ekstrem kristne - i forhold til new York

• #4   16. nov 2014 Jeg vil foreslå dig at se:
    FBI files: The true story of mississippiburning

Du kan finde den på viaplay

Den fortæller lidt om hvordan kkk's magt var i syden inden, og så fokuserer den på sagen som var skyld i kkk's fald

• #5   16. nov 2014 Mega mange gange tak allesammen!gode forslag!! Mississippi burning er klart i mine overvejelser også! Havde godt selv tænkt på den!
    Hæhæ hov, jeg har valgt Engelsk og Historie smiley

Kommentér på:
SRP - Ku Klux Klan

Annonce