{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

hvad er de værd? {{forumTopicSubject}}

Min veninde skal af med en sine heste, vi har egentlig en nogenlunde pris på dem men vil da lige høre en tredje vurdering, foruden er hun i tvivl om hvem hun skal sælge.

Hest 1. RDH Hoppe efter skovens Rafael med Don schufro som MF. 5 år, 171 stg, kun startet lb men klar til La, cool og lærenem, dog været lidt ung i hovedet, med en fantastisk trav (9), hjemmeavl.

Hest 2. Vallak efter weltjunge, 10 år gammel, 175 stg. Startet i Ma med ny rytter, ellers har han startet gp, En hest med det helt rigtig drive til at nå helt til tops, giver altid en god tur om det er på banen eller i skoven. De har selv redet ham op til det han kan i dag.

Hvad vil i vurdere dem til?.

Hvis i stod med valget, hvilken ville i så vælge?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er de værd?
  • #1   14. nov 2014 Hvad skulle hoppen koste vil meget gerne høre mere om hende smiley

• #2   14. nov 2014 Freedom, de er ikke til salg endnu, men når og hvis det er hende hun vælger at sælge skal jeg nok give besked smiley

• #3   14. nov 2014 dette er ikke forrummet til og spørger til prisen af dem da de er over den prisklasse de fleste herinde vil give for deres heste og de kan derfor ikke give en ordenligt vudering.

• #4   14. nov 2014 Det kommer meget an på resultaterne, men det er jo købers marked fortiden så vil gætte mellem 50-85.000 hvis de virkelig er så velgående lige nu. Men jeg ved så ikke om det er det i kan få for dem, så man skal være klar til at forhandle priserne.

• #5   14. nov 2014 Super smiley

• #6   14. nov 2014 Camilla, jeg tror ikke de regner med ekspert vurdering, men mere et praj om hvad prisklasse det er omkring. Der er faktisk også en fin mængde af folk herinde, der rider på et højere plan eller arbejder i stald, som har en ganske realistisk idé om hvad heste koster.

Jeg arbejdede for en dressuravler i 6 mdr., og han satte heste med god gang, god stamtavle og erfaring på LC-niveau til omkring 60-75.000.
    Han kom dog ikke af med særlig mange, men han var også en smule sær ...

Heste der går M og har gået GP med en fornuftig alder, ligger i hvert fald ikke under 150.000, når man kigger på markedet. M-heste gør oftest ikke i hvert fald, hvis potentialet er til mere.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #7   14. nov 2014 Det kræver nu engang nogle videoeraf hestene under rytter for at kunne vurderer pris

• #8   14. nov 2014 Ja jeg forventer som sådan heller ikke en pro's vurdering af hestene, men det er da fint og få nogen second appinions ;-).

Hvis i stod med det svære valg at skulle vælge i mellem en af dem hvilken ville i så vælge?...

• #9   14. nov 2014 Det kommer an på så meget. Har den unge kapacitet til at komme til tops? Så ville jeg vælge den. Har den ikke, så vil jeg vælge den ældre der har smiley

• #10   14. nov 2014 Min egen lyder lidt som den første, dog lige et år ældre, vallak og efter BH Leredo, ham gav jeg 50.000 for. Så vile mene at komme ligger deromkring, måske lidt højere smiley

Kommentér på:
hvad er de værd?

Annonce