{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Din træningsplan (ikk med hest)
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   11. nov 2014 Er det udelukkende cardio, eller er det styrketræning?

• #2   11. nov 2014 Jamen, kom med forslag smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#3   11. nov 2014 Det svært når jeg ikke ved hvad du satser efter, og især når man ikke ved hvordan din krop er (holdning, bygning, stærke og svage punkter) smiley

• #4   11. nov 2014 Skriver lige privat til dig AMT, du virker til at have godt styr på det smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#5   11. nov 2014 Men jeg dyrker overhovedet ikke cardio, af dem simple grund at jeg ikke gider. (Jeg træner udelukkende for at blive stærk, og fordi jeg syntes det er sjovt).

Jeg træner ryg to gange i ugen, bryst en gang i ugen, og pt. Slet ikke ben, da jeg har problemer med mit knæ, s hopper af led når det bliver belastet, og fordi jeg venter på et "dom" over hvad der er galt smiley

En god start er altid hvis man vil løbe at melde sin i en løbeklub, hvor man har en træner på der kan rådgive - især på ens løbestil.
    Og hvis det er styrketræning, så melde sig i en center hvor der er personlig træning, og helt hvor man kan på personlig træning et par gange i starten så man lærer øvelserne korrekt for at mindske skader smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#6   11. nov 2014 Det gør du bare smiley

• #7   11. nov 2014 Jeg løber og styrketræner. Der er lidt diskusion om hvad der er bedst at gøre først, men for mig fungerer det bedst at løbe en tur, også hjem og træne styrketræning.

Prøv og kigge på iform eller dgi, der er forskellige løbeprogrammer, man kan følge. Hvis du ikke gider løbe, så kan du fx kigge på youtube, der mange forskellige træningsvideoer, både til cardio og styrke smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#8   11. nov 2014 Mie: styrketræning før cardio, af den simple grund at man bruger for meget af sin energi/kræfter på cardio, hvor efter du ikke kan ude optimalt under din styrketræning smiley

• #9   11. nov 2014 Ja det ved jeg godt, men jeg synes bare personligt at det fungerer bedre omvendt. Simpelthen fordi jeg ikke gider løbe efter jeg har styrketrænet, så hvis jeg skal begge dele, så vil jeg hellere løbe først smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#10   11. nov 2014 Mie: der er heller intet der er rigtig og forkert smiley

Man skal gøre hvad der fungere bedst

• #11   12. nov 2014 Hvis du har spørgsmål, kan du også sagtens skrive til mig. Jeg træner seriøst styrketræning, for at blive "stor og stærk". Dette gør jeg sammen med min kæreste, som fungere lidt som træningspartner og støtte, han er selv ret stor (har været oppe omkring de 90-95 kg). Jeg kan ikke lave en decideret træningsplan til dig, men kan måske hjælpe med andre ting; kosttilskud, øvelser, muskelopbygning osv.

Hvis jeg skulle give et godt råd til at komme i form (med cardio), så er det mest populære nok løb. Men du kan jo svømme, cykle, løbe, gå, cardio på maskiner, ride, ja alt nærmest. smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#12   12. nov 2014 Trine 90-95 kg, husk lige at skriv højden så smiley det er ikke imponerende vis han er 190 smiley

(Sagt med et smil på læben, og i sjov) smiley

• #13   12. nov 2014 Haha, nej okay smiley Men hvad er han?? 180 måske, hmmm.. Kan også godt være at han har været større, men i hvert fald stor, i forhold til de fleste trænede drenge, haha smiley Måske også lidt svært at forestille sig, men pointen var, at jeg måske kunne hjælpe med noget, hvis det var det hendes mål var, haha smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#14   12. nov 2014 Trine: det var også bare for sjov smiley

Min kæreste er selv natural bodybuilder og styrkeløfter, 176 og 94 kg, så kan godt forestille mig det smiley

• #15   12. nov 2014 Super, det var lige det ord der jeg ledte efter! smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#16   12. nov 2014 Trine: hvilket ord smiley

• #17   13. nov 2014 AMT - Natural bodybuilder! smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#18   13. nov 2014 Trine: nåååår smiley